SVET – Održana je dodela nagrada pobednika jednog od najvećih evropskih kreativnih takmičenja – međunarodnog festivala kreativnosti White Square, koja se ove godine prvi put održao online, i to pod sloganom Time to Win! Ove se godine čak 937 projekata iz 31 zemlje takmičilo za nagrade u kategorijama Creativity, Branding, Creative Effectiveness, Marketing, Media, Digital i Change for Good. Žiriranja su održana u formatu konferencija uživo. Celu ceremoniju možete i dalje pogledati ovde.
Alena Ustinovich, predsednica uprave beloruske organizacije Association of Communication and Marketing Agencies i direktorka festivala White Square festival poručila je: „Ova godina predstavlja pravi izazov za komunikacijsku industriju u svakoj zemlji. Danas, više nego ikada, naša industrija treba svežinu, porciju inspiracije te malo kreativnoga avanturizma, što se s naše industrije uvek širi svim ostalim sferama ekonomije, kulture i društva u celini zahvaljujući kreativnim festivalima uopšteno, kao i konkretno White Squarom. Drago mi je da je skoro hiljadu projekata učestvovalo u festivalu i još jednom pokazalo prirodu naše industrije – posvećenost i nagon za prevladavanjem poteškoća.“
Najnagrađivanija je agencija festivala BBDO Moscow, a spisak dobitnika u celini možete pogledati na linku.