SVET – Svečana dodela nagrada održana je u Briselu gde su dodeljene nagrade Euro Effies 2016 Evropskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA).
Magrađeno je 18 kampanja iz sedam zemalja širom Evrope. Dobitnike je odabrao međunarodni žiri kojim je presedavao Dan Burdett, direktor eBay Labs EMEA. Velika Britanija odnela je 15 nagrada, Nemačka i Irska po tri, dok u su u Francusku otišle dve nagrade. Takođe po jednu Euro Effie nagradu osvojile su i agencije iz Danske, Slovačke i Španije.
Agencijom godine proglašena je Ogilvy&Mather EMEA, dok je Grand Prix za izvanredan rad osvojila The Brooklyn Brothers & Íslenska za svoju kampanju Ask Guðmundur: World’s First Human Search Engine. Posebna Past President nagrada dodeljena je agenciji Wieden+Kennedy Amsterdam i njihovoj kampanji “Tell me I’m not an Athlete” za NIKE.
Više informacija o Euro Effie nagradama potražite na www.euro-effie.com.