SVET – Organizatori Epica Awards produžili su rok za prijave radova za nagrade do 2. novembra.
Agencije koje su u protekloj godini realizovale sjajne kampanje u oblasti oglašavanja, PR-a, dizajna i digitala imaju još malo vremena da prijave svoje radove, i predstave ih jedinstvenom žiriju Epica nagrada koji se sastoji isključivo od novinara koji prate kreativnu industriju.
Novi rok nudi učesnicima dodatnu priliku da uđu u trku za osvajanje nagrada, da dođu na naslovne strane svetskih medija, i da pokupe trofeje na dodeli Epica Awards u Amsterdamu. Osim toga, pobedničke i probrane visoko-ocenjene kampanje biće predstavljene i u godišnjoj Epica knjizi.
Žiri se sastoji od predstavnika vodećih medija posvećenih oglašavanju, dizajnu i komunikacijama iz celoga sveta, kao i stručnjaka u oblastima kao što su moda, filmska produkcija i tehnologije. Ovaj nepristrasni profesionalni žiri, s članovima koji su svoju karijeru posvetili širenju glasa o izvrsnosti u komunikacijskoj industriji, još jednom će odabrati najbolje projekte iz celog sveta. Među članovima žirija je, već drugu godinu za redom, i Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Više informacija pronađite na sajtu https://www.epica-awards.com/