today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PRO PR konferencija od 1. do 4. juna u termama Olimija!

REGION – Nakon trogodišnje pauze, uzrokovane virusom COVID 19, od 1.do 4. juna, biće održana 18. po redu PRO PR konferencija, u Podčetrtku u termama Olimija.

Svojim uvodnim predavanjem konferenciju će otvoriti predsednik Udruženja za odnose s javnošću i komunikacije (PRCA) Francis Ingham, a učesnici konferencije će moći da čuju i predavanja Roberta Westera, bivšeg člana komunikacijskog tima vlade kraljevine Holandije te direktora komunikacija Ministarstva finansija, danas direktora konsultantske kompanije Berenschot. Takođe, svoja predavanja će održati i Scott Gould, konsultant i autor knjige Oblik angažmana, Maxim Behar, izvršni direktor i predsednik uprave M3 Communications Group i partner Hill+Knowlton Strategies i Svetlana Stavreva, bivša predsednica Međunarodnog udruženja za odnose s javnošću (IPRA).

Učesnike očekuje ukupno 17 predavanja, ali i 4 radionice. Tako će prvu radionicu Komunikacijska strategija – kako napraviti nacrt strategije u promenjivim vremenima održati Andras Staniszlav, direktor konsultantske kompanije PersonaR, ali i predsednik Mađarskog udruženja za odnose s javnošću. Drugu radionicu pod nazivom Korišćenje podataka za ciljanje komunikacijskih strategija i poruka održaće Chris Pomeroy, direktor Interface Tourism, treću radionicu Slon u sobi održaće Urška Jež, direktor konsultantske firme Lighthouse, a četvrtu radionicu Moć uma – Intucija održaće Ana Keglović Horvat, direktor i osnivač AKH Consulting.

Panel pod nazivom „Kako komunicirati odgovornost“, moderiraće i dati uvod glavna i odgovorna urednica Marketing magazina, Simona Kruhar Grabešček.

U sklopu konferencije biće dodeljene i nagrade PRO PR Globe Awards, dobitnicima iz 2020. godine, ukupno njih 17 kao i nagrada Vision city gradu Žalcu te Vision manager Danici Zorin Mijošek, osnivaču i donedavnoj direktorici Afrodita kozmetike.

Ovogodišnja konferencija se održava pod motom „Rejuvenate yourself, rejuvenate public relation“. Organizator konferencije agencije Apriori World očekuje 180 učesnika sa područja jugoistočne Evrope. Kako je istakao predsednik organizacionog odbora, Danijel Koletić: „Bilo je izazovno i pomalo stresno neprestano odlagati konferenciju ali verovali smo da će i koroni doći kraj. Zahvalio bih se svim našim učesnicima na strpljenju, imaće prilike da osim tradicionalnog povezivanja i sticanja novih znanja pronađu vremena i za skupljanje nove enegije u termama Olimia u skladu sa motom ovogodišnje konferencije.“

Konferenciju će pratiti 17 predstavnika medijskih kuća iz regiona. Prijave su u toku, a više o konferenciji možete pročitati na zvaničnim stranicama pro-pr.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!