Na godišnjoj dodeli UEPS priznanja fullservice digitalna agencija Drive osvojila je srebrnu nagradu za projekat L’Oreal Make-Up. U pitanju je content projekat koji za cilj ima pružanje znanja o najnovijim make-up trendovima, savetima i trikovima, a koji je realizovan na četiri tržišta regiona: u Hrvatskoj, Sloveniji, Bugarskoj i Srbiji.
“Ponosan sam na Make-Up content platformu, zajedno sa pripadajućim kanalima na društvenim mrežama, koji su postali jedno od prioritetnih mesta na kojima žene pronalaze svoju make-up inspiraciju. Ovaj projekat je rezultat uspešne saradnje sa agencijom Drive, korisnih insight-a vezanih za make-up navike žena na Balkanu i dobre koordinacije timova u regionu,” rekao je Nikola Ivanov, šef marketinga i digitala u kompaniji L’Oreal.
Ovaj regionalni content projekat je za skoro godinu dana realizovanja postao platforma od poverenja u okvirima svoje ciljne grupe, što potvrđuje i saradnja sa vodećim medijskim kućama i uticajnim blogerima. Sve to je omogućilo rast make-up zajednice, kao i maksimalni doseg sadržaja koji obuhvata članke o najnovijim trendovima, tutorijale i sadržaj kreiran od vodećih make-up blogera u regionu.
“Veliko je zadovoljstvo kada vas kolege iz struke prepoznaju kao generatora dobrih ideja i kreativnih digitalnih strategija. Projekat Make-Up je za kratko vreme ostvario sjajne rezultate zahvaljujući posvećenosti i fleksibilnosti svih koji su u njemu učestvovali. Ključ uspeha jeste atraktivan sadržaj koji se lako može pronaći jednostavnom pretragom, a koji je relevantan za ciljnu grupu, rekla je Jelena Anđelić, Direktorka agencije Drive.
Za samo šest meseci, objavljeno je više od 500 autorskih tekstova, Make-Up sajtovi imali su više od 400.000 jedinstvenih poseta, preko milion pregledanih stranica, više od 380.000 pregleda na YouTube kanalu i 20 miliona impresija. Jedan od interesantnijih podataka jeste i da više od 70% saobraćaja na stranicama dolazi sa mobilnih uređaja.