today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Priznanje za regionalni content projekat Make-Up

Na godišnjoj dodeli UEPS priznanja fullservice digitalna agencija Drive osvojila je srebrnu nagradu za projekat L’Oreal Make-Up. U pitanju je content projekat koji za cilj ima pružanje znanja o najnovijim make-up trendovima, savetima i trikovima, a koji je realizovan na četiri tržišta regiona: u Hrvatskoj, Sloveniji, Bugarskoj i Srbiji.

“Ponosan sam na Make-Up content platformu, zajedno sa pripadajućim kanalima na društvenim mrežama, koji su postali jedno od prioritetnih mesta na kojima žene pronalaze svoju make-up inspiraciju. Ovaj projekat je rezultat uspešne saradnje sa agencijom Drive, korisnih insight-a vezanih za make-up navike žena na Balkanu i dobre koordinacije timova u regionu,” rekao je Nikola Ivanov, šef marketinga i digitala u kompaniji L’Oreal.

Ovaj regionalni content projekat je za skoro godinu dana realizovanja postao platforma od poverenja u okvirima svoje ciljne grupe, što potvrđuje i saradnja sa vodećim medijskim kućama i uticajnim blogerima. Sve to je omogućilo rast make-up zajednice, kao i maksimalni doseg sadržaja koji obuhvata članke o najnovijim trendovima, tutorijale i sadržaj kreiran od vodećih make-up blogera u regionu.

“Veliko je zadovoljstvo kada vas kolege iz struke prepoznaju kao generatora dobrih ideja i kreativnih digitalnih strategija. Projekat Make-Up je za kratko vreme ostvario sjajne rezultate zahvaljujući posvećenosti i fleksibilnosti svih koji su u njemu učestvovali. Ključ uspeha jeste atraktivan sadržaj koji se lako može pronaći jednostavnom pretragom, a koji je relevantan za ciljnu grupu, rekla je Jelena Anđelić, Direktorka agencije Drive.

Za samo šest meseci, objavljeno je više od 500 autorskih tekstova, Make-Up sajtovi imali su više od 400.000 jedinstvenih poseta, preko milion pregledanih stranica, više od 380.000 pregleda na YouTube kanalu i 20 miliona impresija. Jedan od interesantnijih podataka jeste i da više od 70% saobraćaja na stranicama dolazi sa mobilnih uređaja.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!