U prepunom Sava Centru, održana je 13. mt:s Noć Reklamoždera. Uvod u ovo jedinstveno veče, pripao je beogradskoj hip hop atrakciji Recognize crew. Break dance sa košarkaškim loptama, izazvao je ovacije i to je ujedno bio sjajan uvod za temu ovogodišnje Noći-MIDNIGHT MADNESS- internacionalni spektakla koji je mix košarke, uličnog basketa, muzike, zakucavanja i pozitivnih vibracija.
Nakon 1. prikazane reklame mt:s generalnog pokrovitelja večeri, na scenu su izašli voditelji večeri Aleksandar Đorđević, ujedno i u ulozi organizatora večeri i glumica Aleksandra Krnjajski. Prvi koga su pozvali na scenu, bio je specijalni gost iz Londona-gospodin Nhamo Shire, osnivač ovog planetarno popularnog projekta koji je najavio održavanje ovog takmičenja u Srbiji i celom regionu sledeće godine.
Veče je nastavljeno uručivanjem prestižnih priznanja ljudima koji su svojim radom i aktivnostima doprineli promociji Srbije na najbolji mogući način i dali podsticaj domaćoj kreativnosti.
BRAND SRBIJA – priznanje za najbolju promociju u svetu. Nakon Novaka Đokovića, Nađe Higl, Stefana Milenkovića, Milorada Čavića.. ove godine BRAND SRBIJA pripao je našim sjajnim momcima, FIBA svetskim prvacima u basketu 3 na 3, u seniorskoj i junorskoj konkurenciji. Ispred seniorske ekipe, nagradu je primio Dušan Domović Bulut,a zlatni juniori su dosli u sastavu – Luku Anđušić, Miloš Janković i Mihaila Andrić. Publika je junake 3 na 3 nagradila dugotrajnim aplauzom. Priznanje im je uručio Vladan Bojić, ispred marketinga Telekoma Srbije, generalnog pokrovitelja Noći Reklamoždera.
GRAND SLAM priznanje, za doprinos razvoja marketinških komunikacija u našoj zemlji, pripala je gospodinu Srđanu Šaperu, ispred kompanije McCann Beograd.
WORLD TOUR za reklamu koja se našla u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera pripala kompaniji Imlek i reklami za Jogood. Pošto je za najatraktivnije reklame potrebno imati dobru ideju, ovu nagradu je dodelila Viktorija Radojević ispred kompanije Idea.
Naši olimpijci su nam priredili mnogo radosti ove godine, a London i ceo svet pokorila je naša zlatna Milica Mandić, promovišući izuzetne sportske discipline i sjajne vrednosti tako da je ona, sasvim zaslužno odnela priznanje AMBASADOR REKLAMOŽDERA. Nagradu joj je uručila, Mira Spiridonović, direktorka Top Travel Centara, koja je istakla da je svako od nas, kada putujemo i ambasador svoje zemlje.
HRABRO SRCE-priznanje za one retke rezultate, koji se postižu srcem, otišlo je u ruke našim istaknutim sportistima, paraolimpijcima. Priznanje je uručeno gospodinu Zoranu Mićoviću, predsedniku Paraolimpijskog komiteta Srbije i Draženku Mitroviću, osvajaču srebrne medalje na Igrama u Londonu u bacanju diska. Ovo je bio najdirljiviji momenat večeri i divno je bilo videti publiku na nogama, koja je još jednom pozdravila uspeh paraolimpijaca u Londonu. Nagradu im je dodelio Ognjen Zarubica, ispred kompanije Hyundai Electronics.
NAJ DIZAJN- pripalo je projektu Packtivity koji organizuje izbor za naj dizajn ambalaže. Nagradu je primio Dušan Vulović, director projekta Packtivity, a nagradu mu je uručila naša priznata slikarka Jelena Blečić.
NAJ REKLAMA U SRBIJI 2012- kulminacija dodele priznanja je bila u momentu proglašenja najpopularnije reklame u Srbiji za 2012. Na scenu su izašli Goga Grubješić, art direktor agencije SuperStar i direktor Trident grupe i portala Na Dlanu-Uroš Ignjačević i doneli samo jedan koverat. Izmedju 30 reklama koje su bile u konkurenciji, publika je odlučila da to bude reklama za Grand Kafu „Šoljice“, u produkciji agenije Draftfcb Afirma.
Nakon uručenja priznanja, sve je bilo spremno za maraton kreativnosti-smenjivale su se spektakularne i urnebesno smešne reklame, po izboru Jean Mariea Borsicota. Publika je bila oduševljena američkim, peruanskim, japanskim, rumunskim reklamama, serijalom reklama posvećen „Star Wars“-u, ali i srpskom reklamom “JOGOOD“ koja se našla u svetskoj turneji. U ponoć, samo za reklamoždere prikazali smo specijalni Midnight Madness petominutni film i ugostili proslavljenog igrača Radničkog iz Kragujevca, Mathew Bryan Amaning. On je podsetio mlade na važnost sporta, i velike mogućnosti koje takmičenje Midnight Madness pruža i pozvao sve na štand MM na zakucavanje i slobodna bacanja, kako bi osvojili MM nagrade.
I dok su se na platnu smenjivale reklame iz celog sveta, dok se zvuk mt:s pištaljki mešao sa aplauzima i smehom, u pauzama su podeljene vredne nagrade.
Agencija International Scouting Office izabrala je NOVO LICE TV REKLAME. U jakoj konkurenciji, izabrana je šesnaestogodišnja Nađa Ivović iz Beograda, učenica VI Beogradske gimnazije.
Dimitria Flureya, koji je sa scene SC obećao da će sledeće godine svetska premijera, Noći Reklamoždera biti upravo u Beogradu i od nas krenuti dalje na turneju u preko više od 50 zemalja. Dakle, vidimo se u aprilu na premijeri, najavili su organizatori.