Kada proizvod izađe na tržište, mora da se izbori za svoje „mesto pod suncem“. U tome će svakako pomoći dobra marketinška kampanja, ali ono što će kupcu ostaviti najjači utisak svakako je privlačna ambalaža. Proizvod na polici, smešten je među mnoštvom sličnih, zato mora svojim dizajnom da iskoči iz šablona i kod kupca probudi interesovanje. Taj se proces najčešće odvija u svega nekoliko sekundi, rekao je art direktor beogradskog dizajn studija „Comma“ Dejan Vukelić u intervjuu za Marketing mrežu, koji je nedavno objavljen na našem portalu.
Kvalitetna i dobro dizajnirana ambalaža ostavlja utisak na kupca da se unutra krije i kvalitetan proizvod, a tu najvažniju ulogu igra materijal, boja, oblik, font slova itd. Mudar i privlačan dizajn, koji izaziva emocije, može biti ključan činilac u odluci kupca da kupi baš taj proizvod. Međutim, ako privlačnu amabalažu ne prati i kvalitetan proizvod, nećete uspeti da zadržite kupca.
Vukelić smatra da su u Srbiji veoma retki primeri dobro dizajnirane ambalaže, pre svega, što se rad gotovo uvek započinje idejom da ambalaža treba da liči na već nešto što postoji, najčešće neki globalno uspešan brend.
U nastavku biće predstavljeni neki primeri dobro dizajnirane i privlačne ambalaže, preuzeto sa portala Toxel.com.