Agencija Pristop Slovenija osvojila je treće mesto u kategoriji najefikasnijih nezavisnih agencija na svetu po Effie Effectiveness Indexu. Nagrada je osvojena u konkurenciji preko 2.400 finalista iz 40 zemalja koje su organizovali nacionalnu dodelu Effie nagrada u svojim zemljama. Effie index efikasnosti je i ove godine merio i nagradio komunikacijsku efikasnost marketinških agencija, oglašivača i robnih marki i rangirao ih prema rezultatima koje su postigle na tržištu.
EEI nagrađuje autore najefikasnijih komunikacijskih i marketinških aktivnosti na četrdeset svetskih tržišta i meri rezultate kampanja pre i posle njihovog sprovođenja. Na osnovu jedinstvene metodologije za sva svetska tržišta, Effie index efikasnosti rangira najefikasnije agencije, oglašivače i robne marke sa obzirom na skup bodova dobijenih za projekte sa kojima su učestovali na Effie takmičenjima u svojim zemljama. Rangiranje se vrši u skladu sa pravilima Effie Worldwide® i WARC®, globalne tržišno-istraživačke agencije i koristi se za klasifikaciju robnih marki, oglašivača, holdinga, oglašivačkih agencija i mreža kako na nacionalnom i regionalnom tako i svetskom nivou.
Prvo mesto, u kategoriji nezavisnih agencija, na ovogodišnjem Effie-u zauzela je ukrajinska agencija Banda Agency, drugo agencija Alametifarika iz Turske, dok treće dele Pristop Slovenija i turska agencija Rababa. Sa druge strane, u kategoriji najefikasnijih oglašivača na svetu, Unilever je i ove godine prvi, a prate ga Procter & Gamble i Coca-Cola. Najefikasniji brendovi u oglašavanju su Coca-Cola i McDonald’s, dok je Pepsi ove godine treći na svetu.