Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pristop lansirao novu kampanju za Telekom Slovenije

Itak_EOS_CL 4x V2.inddItak, robna marka za mlade Telekoma Slovenije, u svojoj novoj kampanji čija je glavna poruka „zaboravi neprijateljstvo, govori o ljubavi“ skreće pažnju javnosti na aktuelne izazove savremenog društva kao i kulturu međuljudskih odnosa u njoj.
„Savremena tehnologija i moderni mediji, uz pomoć love i hate opcija kao i mogućnošću anonimnosti, naše odnose sve više čine hladnim i neprijateljskim. Mladi, koji su odrasli sa ovim tehnologijama su gotovo neprestano podrvgnuti cyber-nasilju i nerazumevanju roditelja i starijih, što može snažno uticati na njihovo samopouzdanje. Zato, mladima s novom kampanjom Telekoma Slovenije želimo da poručimo da je odgovornost za dobre međusobne odnose i u njihovim rukama i da pozitivne poruke imaju veću snagu od neprijateljskih i netrpeljivih,“ kaže kreativni direktor Aljoša Bagola.
U nastavku kampanje će se robna marka Itak u okviru akcije „Moć reči“ povezati s različitim organizacijama i pojedincima koji su aktivni na području kulture komuniciranja s ciljem što efikasnijeg širenja društveno relevantnih poruka i pozitivizma među mladima.
„Itak će, zajedno sa sa svojim korisnicima i stručnom javnošću i u buduće nastaviti da utiče na korisne promene u društvu, a posebno na motivisanje mladih da unaprede društvenu sredinu u kojoj žive.“ – izjavio je Simon Furlan, marketing direktor Telekoma Slovenije.
Novi promo video Itak kampanje, u režiji poznatog reditelja Thor Saevarsson, a u u čijoj izradi je učestvovao i Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor agencije Pristop, možete pogledati ispod teksta:

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!