Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pripadnice generacije Y sve ambicioznije

Pripadnice generacije Y u Brazilu i Indiji (76 %) i Portugalu (68 %) imaju najviše samopouzdanja, dok ga njihove vršnjakinje u Japanu (11 %), Kazahstanu (18 %) i Nemačkoj (19 %) imaju najmanje.

Od pripadnica generacije Y koje su u vezi, 86 % je deo para u kome su oboje zaposleni, a 42 % zarađuje jednako kao njihovi partneri ili supružnici. Gotovo jedna četvrtina (24 %) zarađuje više od svojih partnera.

Kad je reč o raznolikosti, 86 odsto pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pažnju posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju. I dok one kažu da poslodavci pričaju o raznolikosti, 71 odsto njih ne smatra da svi imaju jednake prilike. Oko 43 odsto pripadnica generacije Y smatra da su poslodavci pristrasni prema muškarcima kada je u pitanju interno promovisanje zaposlenih, što je za 14 odsto više nego 2011.

Pripadnice generacije Y u Španiji (60 odsto), Francuskoj (58 odsto) i Irskoj (56 odsto) smatraju da je pristrasnost poslodavaca prema muškarcima u njihovoj zemlji najveća, dok su u Maleziji (16 odsto) i na Filipinima (11 odsto) pripadnice generacije Y optimističnije.

Sve pomenuto samo je deo zaključaka velikog istraživanja The female millennial: A new era of talent, koje je za konsultantsku kuću PwC sprovela kompanija Brand Finance. Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 8.756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980. i 1995. godine) iz 75 zemalja sveta.

Izvor i foto: Market Network

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!