Glavni i odgovorni urednik Blic.rs Marko Stjepanović učestvovao je na Weekend Media Festivalu u Rovinju, regionalnom festivalu medija i komunikacija. Govoreći na panelu „Život u doba fejsbuka i gugla“ on je ukazao da je print u Srbiji i te kako živ i da štampani mediji i dalje predstavljaju dobar biznis.
– Štampana izdanja u Srbiji, a posebno naslovne strane, imaju ogroman, najveći uticaj u društvu i političkoj sferi. Tiraži jesu manji nego u zlatnim godinama printa, ali se to kompenzuje racionalisanjem troškova i povećanim nivoom oglašavanja na internet izdanju – rekao je Marko Stjepanović.
Glavni urednik Blic.rs naveo je i da publika u Srbiji ima sve manji raspon koncentracije i da ju je teško zainteresovati za kvalitetan sadržaj.
– Teže je nego ikada, ali mi imamo razne trikove. Kao najuticajniji izdavač u Srbiji, vidimo našu uređivačku politiku tačno na ukrštanju onoga što ljudi dominantno žele da čitaju i onoga što mi smatramo da bi oni trebalo da pročitaju jer je važno i kvalitetno – rekao je Stjepanović.