Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Print u Srbiji i te kako živ!

spot_img

Glavni i odgovorni urednik Blic.rs Marko Stjepanović učestvovao je na Weekend Media Festivalu u Rovinju, regionalnom festivalu medija i komunikacija. Govoreći na panelu „Život u doba fejsbuka i gugla“ on je ukazao da je print u Srbiji i te kako živ i da štampani mediji i dalje predstavljaju dobar biznis.

– Štampana izdanja u Srbiji, a posebno naslovne strane, imaju ogroman, najveći uticaj u društvu i političkoj sferi. Tiraži jesu manji nego u zlatnim godinama printa, ali se to kompenzuje racionalisanjem troškova i povećanim nivoom oglašavanja na internet izdanju – rekao je Marko Stjepanović.

Glavni urednik Blic.rs naveo je i da publika u Srbiji ima sve manji raspon koncentracije i da ju je teško zainteresovati za kvalitetan sadržaj.

– Teže je nego ikada, ali mi imamo razne trikove. Kao najuticajniji izdavač u Srbiji, vidimo našu uređivačku politiku tačno na ukrštanju onoga što ljudi dominantno žele da čitaju i onoga što mi smatramo da bi oni trebalo da pročitaju jer je važno i kvalitetno – rekao je Stjepanović.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!