today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Print i dalje donosi preko 90% prihoda za novinske brendove širom sveta

SVET – Kombinovani prihodi novinskih brendova na globalnom nivou pali su za 27,8 milijardi dolara u periodu između 2012. i 2017. godine, pri čemu porast prihoda od tiraža i digitalnog oglašavanja nije dovoljan da bi se ublažio pad od 40,1 milijardi dolara u zakupu print oglasa tokom ovog razdoblja, navodi se u izveštaju WARCa.

Izdavači sada pokušavaju prilagoditi svoje poslovne modele kako bi izbegli deficit, zaključak je najnovijeg izveštaja Global Ad Trends koji je izdao WARC.

Print (print oglašavanje i tiraž štampe) još uvek donosi više od 90% prihoda novinskim brendovima u svetu, iako većina novca danas dolazi od samog tiraža. Prihodi od tiraža su rasli na globalnom nivou za oko 1,6% svake godine, te su sa 80,4 milijarde dolara u 2012. godini porasli na oko 86,8 milijardi dolara u 2017. godini (57,5% od ukupnog iznosa). Print oglašavanje, koje je nekada bilo glavni izvor prihoda, sada donosi 33,2%.

Udeo digitala (digitalnog oglašavanja i web izdanja) u prihodima novinskih brendova raste, ali još uvek nije dovoljan da anulira pad na strani printa. Prihod od digitalnih oglasa (10,1 milijarde dolara u 2017, od čega 4,7 milijardi dolara samo u SAD-u) sada donosi dodatnih 6,7% ukupnim prihodima, dok digitalne pretplate donose tek 2,6%.

Global Ad Trends izveštaj deo je WARC Data online platforme koja pruža ažurirane uvide u oglašavanje, podatke i trendove iz sveta oglašavanja.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!