Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Primena istih šablona nije put ka uspešnom regionalnom poslovanju!

Marina Savić, rukovodilac korporativnih komunikacija za Srbiju & Makedoniju u kompaniji Atlantic Grupa, povodom foruma IZAZOV 2020, koji će biti održan od 2. do 4. juna online, govori o sa kojim se problemima susreću kompanije koje posluju na regionalnom nivou.

Postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu?
Svesni smo da se navike potrošača u regionu menjaju i da su otvoreni za nova iskustva i nove načine konzumacije, a pritom znamo i da smo svi mi danas izloženi velikim mogućnostima kako izbora, tako i razmene informacija. U tom smislu, temelj poverenja je naš istančan pristup svakom od tržišta u nastojanju da inspirišemo naše potrošače da uživaju u svom omiljenom brendu – na sopstveni način, prilagođeno njihovom stilu i životnim navikama.

Iste emocije, slična kultura, različiti lokalni trendovi – da li na to agencije i kompanije treba da gledaju kao na šansu ili prepreku?
Svaka sličnost ili razlike na regionalnim tržištima u suštini otvaraju nove mogućnosti da nastavimo da budemo prvi izbor naših potrošača, zahvaljujući našoj inovativnosti i autentičnim brendovima. Primena istih šablona nije put ka uspešnom regionalnom poslovanju, ali otvorena razmena iskustava u jednoj multinacionalnoj kompaniji kao što je Atlantic Grupa – sigurno da.

Sa kojim se problemima susreću kompanije koje posluju na regionalnom nivou?
Sve izazove poslovanja na regionalnom nivou Atlantic Grupa prevazilazi kao jedinstven sistem sa svojim poslovnim i distributivnim područjima (nezavisno od pravnih subjekata po tržištima), korporativnim vrednostima i zajedničkom korporativnom kulturom, koja poštuje i uvažava različitosti.

Jedan trend za 2020.?
Svet se još nije izborio sa korona virusom i njegovim posledicama, što će sigurno obeležiti čitavu 2020. godinu, pa ćemo i ubuduće izgleda učiti da živimo i poslujemo u novim uslovima u kojima digitalizacija svih procesa ima najznačajniju ulogu u kompanijskom poslovnom prilagođavanju.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!