Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Prilika da kritikujemo ili pohvalimo jedni druge!

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Krunoslav Serdar, Chief Creative Director agencije „Unex Group„.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Iako je Hrvatska ušla u EU pre dva meseca, regija će ostati primarno tržište za većinu marketinških agencija u Hrvatskoj. Prijava na regionalni festival logičan je potez jer su klijenti Unexa većinom domaće ili internacionalne kompanije koje imaju sedište u Hrvatskoj, a koje su prisutne i na tržištu regije, te je prilikom kreiranja gotovo svake kampanje bitno voditi računa o njihovoj primenjivosti i u susednim zemljama.
Onima koji planiraju prijaviti radove na BalCannes savetovao bih da ulože što više truda u filmove kojima prezentiraju svoj rad. U tim filmovima dobro je objasniti razvoj kampanje od ideje do realizacije, pa i reakcije ciljnih grupa kojima je namenjena. Poznati su slučajevi u kojima je prezentacijski film bio važniji za uspeh od samog izvođenja kampanje – akciju je u stvarnosti video zanemarljiv broj ljudi, ali je broj gledalaca videa na internetu prešao nekoliko miliona.

Šta mislite o BalCannes-u? Može li ovaj projekat, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Stanovnici regije većinom govore sličnim jezicima, puno je manji uticaj jezične barijere na razumevanje ideje, fraza, igara rečima i sl. koje se na ostalim međunarodnim festivalima uglavnom gube. Takođe tu je i zajednička istorija, neke teme koje samo stanovnici regije razumeju, koje kreativna rešenja čine bliža i publici koja ih posmatra. Kreativci u regiji vrlo blisko sarađuju već godinama, pa je zajednički festival izvrsna prilika da se upoznaju, razmene iskustva, kritikuju ili pohvale jedni druge. BalCannes zasigurno može pozitivno uticati na razvoj struke podižući lestvicu izvrsnosti čime u konačnici profitiraju i klijenti i kompanije koje se bave marketinškim komunikacijama.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
BalCannes već sada ima dobar koncept jer uz originalnost i izvođenje kreativne ideje, ocenjuje i rezultat koji je kampanja postigla na tržištu te je kombinacija festivala kreativnosti i tržišne učinkovitosti. Mislim da je to dobar put jer je naš posao komunikacija koja mora biti dvosmerna. Povratna informacija su zapravo rezultati, oni se ne bi trebali vrednovati isključivo rastom prodaje jer u današnje vreme interneta i društvenih mreža treba uzeti u obzir i druge rezultate kao što su izgradnja određenog imidža, broj poseta internet stranici, interakcija na profilima društvenih mreža, viralnost, word of mouth i tako dalje.

Podsećamo vas da prijave za drugo izdanje BalCannes-a traje još samo četiri dana. O tome koji projekti će poneti titulu 25 najboljih u regionu, odlučivaće stručni Žiri sastavlje od uglednih novinara iz šest zemalja: Ekrem Dupanović (Media Marketing, BIH), Marjan Novak (Marketing Magazin, Slovenija), Majda Žujo (Poslovni dnevnik, Hrvatska), Boris Eftimovski (Marketing365, Makedonija), Radmilo Tadić (Blic, Crna Gora) i Ivana Parčetić (Marketing Mreža, Srbija).

Autor: Ivana Parčetić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!