REGION – Sve agencije za tržišno komuniciranje iz regiona pozvane su da do 1. septembra prijave svoje projekte na BalCannes.
Najbolje agencije sa sobom će kući poneti posebnu nagradu – BalCanneskog lava, a ove godine biće dodeljeno njih sedam. Uz glavne nagrade za najbolju agenciju i projekat BalCannesa, te posebnih nagrada žirija agencija, oglašivača i medija, nagrađivaće se najbolji projekat za regionalno tržište i najbolji projekat za strano tržište.
Ove godine, najboljih 25 projekata regiona odabraće žiri kojeg čini čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku. Budući da se i na tržištu sinergijom klijenata, agencija i medija postižu najbolji rezultati, ovogodišnji žiri, kojem će se po prvi put pridružiti predstavnici agencija, ponudiće najkvalitetniju selekciju projekata na BalCannesu do sada.
U organizaciji HURA-e (Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festivala, šesto izdanje BalCannesa, revije najboljih regionalnih agencija za tržišno komuniciranje, i ove će se godine održati u Rovinju, od 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duvana, kao deo trodnevnog festivala koji ove godine slavi svoj deseti rođendan.
Svoje projekte prijavite na www.balcannes.com.