Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prijave radova za Golden Drum traju do 20. avgusta!

Dvadesetu godinu za redom Golden Drum, internacionalni festival oglašavanja Nove Evrope, biće mesto kreativnog takmičenja, učenja i networkinga za vreme tri festivalska dana, od 9. do 11. oktobra 2013. u Portorožu i Piranu na slovenskoj obali. Dva žirija ocenivaće i nagraditi ne samo izvrsnost i kreativni koncept, već i genius loci, lokalni duh u oglašavanju i kampanjama.
Da bi obežio svojih prvih dvadeset godina, Golden Drum Festival će se vratiti dve decenije unazad i diskutovati o tome kako danas vidimo kreativnost, kakva je ona bila pre dvadeset godina i kako vidimo kreativnost u budućnosti, u godinama koje dolaze. Golden Drum će, u svom programskom delu, ugostiti ljude koji značajno doprinose kvalitetu advertisinga danas. Osim toga, Golden Drum će se posvetiti mladim kreativcima i marketerima i pokušaće da još snažnije oživi svoj moto: žestoko takmičenje, dobra škola, luda zabava i vražiji izazov.
Golden Drum je otvorio online registracijski sistem za prijavu radova na www.goldendrum.com, a prijave traju do 20. avgusta.
Single Channel žirijem predsedavaće Enric Nel-lo, glavni digitalni kreativni direktor Grey Španija, dok je Jaime Mandelbaum, kreativni direktor Y&R Central & Eastern Europe, Češka, imenovan za predsednika Multi Channel žirija. Early bird rok za prijavu ličnog učešća je 16. septembar 2013.

Single Channel žiri:
Enric Nel-lo, predsednik žirija, glavni digitalni kreativni direktor, Grey Španija, Španija
Andrew Kontra, kreativni direktor, BBDO Proximity, Rusija
Anže Jereb, kreativni direktor, Kaffeine Communications, Ukrajina
Bechara Mouzannar, izvršni kreativni direktor, Leo Burnett MENA, Lisabon
Catalin Dobre, izvršni kreativni direktor, McCann Bucharest, Rumunija
Dieter De Ridder, Copywriter, Duval Guillaume, Belgija
Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor, New Moment New Ideas Company, Makedonija
Gregor Žakelj, osnivač i Art Director, VBG, Slovenija
Martin Charvát, kreativni direktor, Konektor, Češka
Peter Ižo, kreativni direktor, Made by Vaculik, Slovačka
Wojciech Dagiel, glavni kreativni direktor, Havas Poland, Poljska.

Multichannel žiri:
Jaime Mandelbaum, predsednik žirija, glavni kreativni direktor, Y&R Central & Eastern Europe, Češka
Alexandra Doroguntsova, kreativni direktor, Ogilvy Ukraine, Ukrajina
Andrey Gubaydullin, kreativni direktor, Voshod, Rusija
Davor Runje, suosnivač, Drap, Hrvatska
Márton Jedlicska, kreativni direktor, Kirowski Isobar, Mađarska
Matevž Klanjšek, suosnivač i glavni producent, Celtra, Slovenija
Maxim Kolyshev, kreativni direktor, TBWAMoscow, Rusija
Pia Grahn, MD McCann Relations, Švedska
Selim Ünlüsoy, kreativni direktor, Leo Burnett Moscow, Rusija
Verena Panholzer, dizajner i Art Director, Wortwerk, Austria
Vesa Tujunen, kreativni direktor, DDB Helsinki, Finland.

Single Channel
A. Film (television, cinema & online)
B. Press
C. Outdoor
D. Radio
E. Direct communication
F. Design of Brand & Corporate Identity
G. Digital
H. Mobile
N. New or innovative

Multi Channel
Q. Integrated communication campaigns
R. Direct campaigns
S. Digital campaigns
T. Mobile campaigns
U. Events
V. Public relations
W. Innovative campaigns

Na Golden Drum Festivalu mogu učestvovati radovi iz sledećih zemalja: Albanija, Armenija, Austrija, Azerbajdžan, Belorusija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska, Republika Češka, Kipar, Estonija, Finska, Grčka, Gruzija, Mađarska, Izrael, Kazakhstan, Kosovo, Kirgistan, Latvija, Libanon, Litvanija, Makedonija, Malta, Moldavija, Poljska, Rumunija, Rusija, Srbija, Slovačka, Slovenija, Tadžikistan, Turska, Turkmenistan, Ukrajina i Uzbekistan. Golden Drum festival pokirva regiona sa preko 400 miliona ljudi iz 37 zemalja.

Marketing mreža će, kao i prethodne godine, medijski podržati Golden Drum Festival.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!