Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Prihodi od mobilnog oglašavanja 14,6 milijardi evra

SVET – Prihodi od mobilnog oglašavanja u 2013. dostigli 14.6 milijardi evra na globalnom nivou, navodi se na sajtu IAB Europe. Najveći rast dostigla je Južna Amerika, čak 215% u odnosu na prethodnu godinu, zatim Severna Amerika 122%, dok je Evropa na trećem mestu sa rastom od 90%.
IAB Europe, U.S. IAB Mobile Marketing Center of Excellence i IHS Technology prikazali su podatke o prihodima ostvarenim od mobilnog oglašavanja, koji su u 2013. porasli za neverovatnih 92% i time dostigli vrednost od 14,6 milijardi evra. Prihod od mobilnog oglašavanja u 2012. godini iznosio je 7,6 milijardi evra. Ovako visok porast prihoda čini mobilno oglašavanje veoma bitnim učesnikom na tržištu.
Najveći rast od 123,4% odlazi na mobilno displej oglašavanje, zatim oglašavanje u mobilnoj pretrazi (mobile search) 92,1%. Penetracija smart telefona najviše je zaslužna za rast pretraživanja na mobilnim uređajima, jer korisnici sve više pretražuju lokalne biznise dok su u pokretu. Razmena instant poruka je porasla za 19,4%, zbog mirgacije na alternativne platforme.
Pretraživanje na mobilnim telefonima ostaje dominantan segment sa 48,9% ukupnog prihoda od mobilnog oglašavanja u 2013. godini (7,1 milijardi evra), dok je udeo displej oglašavanja 41,5% (6 milijardi evra). Razmena poruka ima udeo od 9,6%, što predstavlja vrednost od 1,4 milijardi evra.

Udeo u ukupnoj potrošnji po regionima na globalnom nivou za 2013. godinu:
• Severna Amerika: 41,9% (6,099 milijardi evra)
• Azija-Pacifik: 38,9% (5,666 milijardi evra)
• Evropa: 17,3% (2,519 milijardi evra)
• Bliski Istok i Afrika: 1,2% (170 milijardi evra)
• Južna Amerika: 0,7% (109 milijardi evra).

Rast iz godine u godinu je bio veoma snažan, predvođen Južnom Amerikom koja je dostigla rast od čak 215% u odnosu na 2012. godinu.

Kompletan izveštaj o stanju na tržištu u 2013. godini možete preuzeti na sajtu IAB Europe.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!