today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Priča o priči

U poslednjih nekoliko godina društvene mreže su evoluirale i može se reći u neku ruku i sazrele, ali pre svega su krenule da pružaju korisnicima sve originalniji i autentičniji sadržaj.  U promociji serijskih i filmskih programa ide se korak dalje, jer zadatak je ispričati priču o priči… Zvuči lako…ali iza kulisa nije baš tako.

Serija Besa koja je osvojila gledaoce širom regiona i proglašena za najbolju seriju u Srbiji, svoj život je uspešno započela na platformi SuperstarTV mts televizije pre godinu dana i zaintrigirala gledaoce da premium sadržaj gledaju putem novog kanala. Serija je uspostavila nove standarde na tržištu, kako u kreiranju sadržaja, vrhunskoj produkciji, angažovanju po prvi put britanskog pisca koji je radio sa lokalnim timom na scenariju, tako i u segmentu komunikacije.

„Osim standardnog zadatka koji se ogleda u privlačenju gledaoca i borbi sa piraterijom, ovde smo imali i dodatni izazov, koji se sastojao u nečemu što je novina na našem tržištu, a to je promocija sadržaja za platforme i free TV, sa uključenom pauzom između emitovanja,“ kaže Marija Vićić, Communications Director I&F Grupe koja je zajedno sa kreativnim timom agencije McCann Beograd radila na kreiranju vizuelnog identiteta i plakata, sarađivala sa ekipom serije i timom digitalne agencije Drive na promociji serije Besa, i dodaje: „Emitovanjem na free TV-u, naš cilj je bio osvajanje gledaoca koji nisu gledali seriju i osvežavanje sećanja onih koji jesu da bi je ponovo pogledali. Kada zavolite neku seriju nema ničeg boljeg od toga da utvrdite gradivo.“

Tu na scenu stupaju Arsenije, Nemanja, Milica i Nikola – tim digitalne agencije Drive koji je kreirao sadržaj za gledaoce i ljubitelje serije koji ide van okvira već utvrđenih formata.

Arsenije Ivanović, Social Media Specialist, ispričao nam je kako je bilo iza scene jednog ne tako jednostavnog zadatka: “Od postavljanja strategije, naš cilj je bio da izazovemo što više interakcija sa fanovima. Želeli smo da standardna pitanja „Kada će druga sezona?“ pretvorimo u „Dajem besu da neću gledati nijednu drugu seriju dok ne izađe nova sezona!“ – i u tome smo uspeli.“

U promociji Bese urađeno je više akcija koje se po prvi put realizuju kod nas, od prvog gledanja epizode u real time-u sa glumcima putem Facebook-a i Instagrama, o kome Arsenije kaže: „Iako smo iza kamera komunicirali pantomimom, novi format uživo gledanja epizode dobio je sjajne reakcije fanova koji su već sledećeg ponedeljka pitali: „Gde su Raša i Miloš, kada opet zajedno gledamo epizodu?“, do prvog Blu-ray formata Instagram feed-a. „Ideja je bila da Blu-ray, kao nešto što je analogno, prevedemo u digitalni format kojem će se korisnici vraćati. Kao i kod regularnog Blu-ray DVD-a jedne serije, na našem Instagram profilu korisnici sada mogu da nađu zanimljiv, inovativan sadržaj – booklet-e sa zanimljivim informacijama, “behind the scenes” snimke, audio komentare i još mnogo toga,“ dodaje Nemanja Ostojić, Copywriter u agenciji Drive.

Pripovedenje na vizuelno atraktivan i interaktivan način sa potencijalnim gledaocima ili već zagriženim fanovima serije, a kroz otkrivanje dela po dela priče, zahteva puno pripreme. “Feed-ovi na Instagramu su najčešće bezlični i funkcionišu samo kad se gledaju kao celina. Za ovaj projekat svaki post feed-a je epizoda za sebe. Postovi su postali intervjui, trejleri, isečci iz serije, neki su postali digitalizovana verzija Blu-ray bookleta i najbitnije od svega, sve ih prati različita priča,“ kaže Milica Zeljković, Senior Designer. Sadržaja ima u izobilju, što na TV-u ili na platformama u globalnom ali i našem lokalnom okruženju dovodi do toga da je izuzetno bitan način kako doći do gledaoca. „Serija ima široku publiku, pa smo u kampanji fanovima pristupali na različite načine. Prateći iz nedelje u nedelju gledanost serije i analizirajući varijacije u gledanju različitih grupa gledalaca, kampanju smo prilagođavali trenutnim potrebama.“ priča Nikola Dmitrović, Account Supervisor, i dodaje: „Besa“ je razvojem likova i pre svega njihovim tragičnim sudbinama izazvala veliku empatiju i razumevanje od strane gledalaca, pa je i „engejdžment“ bio veliki tokom celog perioda trajanja kampanje.“

Zanimljivim sadržajem i različitim interaktivnim formatima, u toku emitovanja finalne epizode na samo jedan IG story question dobijeno je preko 450 odgovora fanova, sa kojima je Arsenije uživo komentarisao dešavanja i potpuno neočekivane obrte. Reakcije su bile: „WOW“! „Sjajno je videti da se odlični komentari o seriji poklapaju sa reakcijama o digitalnoj kampanji koju smo uradili, a posebno je zadovoljstvo raditi na projektu u kojem i vi sami postajete fan serije i jedva čekate drugu sezonu!“ zaključuje Arsenije i poručuje vam da pratite BESA Instagram stranicu jer vas uskoro očekuje više informacija.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!