today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prevare u digitalnom oglašavanju su u padu!

SVET – Kompanija Integral Ad Science je u svom izveštaju navela pad od 20,9% i u ukupnim i u programatičnim prevarama sa oglašavanjem u poslednjem kvartalu u odnosu na četvrti kvartal 2015. godine, piše AdAge.

To je u suprotnosti sa predviđanjima pogoršavanja problema sa prevarama, gde loši igrači naplaćuju oglašivačima za oglase koji se namerno prikazuju izvan vidokruga ili za koje se koriste softverska rešenja koja samo simuliraju stvarne ljude. Američko Udruženje nacionalnih oglašivača (Association of National Advisers) je tako u januaru izjavilo da će lažni saobraćaj koštati oglašivače širom sveta 7,2 milijarde dolara ove godine, nakon što su ranije predviđali 6,3 milijarde dolara u prevarama sa oglašavanjem za 2015. godinu.

Integral Ad Science je takođe otkrio da je vidljivost programatičnih display oglasa porasla za 20,7% i poslednjem kvartalu u odnosu na kvartal pre njega, pri čemu nešto više od polovine ispunjava definicije vidljivosti Media Rating Councila. I gledanost videa je porasla, za više od trećine, iako samo do ukupnog procenta od 40,4%.

I dok su poboljšanja u prevarama sa oglasima u poslednjem kvartalu bila prilično oštra, donekle nošena sezonom (četvrti kvartal obično ima viši nivo prevara zbog veće potražnje), ona nisu jednokratna, tvrdi Integral Ad Science. Ovo je bio peti kvartal za redom da su prevare u padu kako za programatično kupljen inventar tako i za onaj direktno od izdavača, objavila je kompanija.

„Brand rizik“ ili oglasi smešteni u sadržaj koji se smatra rizičnim za brend, kao što je pornografija, govor mržnje ili ekstremno nasilje, takođe su naglo opali u poslednjem kvartalu za 9,1% u Sjedinjenim Američkim Državama, sa 12,1% u četvrtom kvartalu prošle godine.

Više informacija pročitajte na portalu AdAge.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!