today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pretvaranje analognog sveta u digitalni

Može li se tradicionalni biznis prilagoditi prelasku iz analognog u digitalni svet i ko će u ovom prelasku biti uspešan bile su teme panel diskusija sa temom „Koja je prava strategija transformacije biznisa na prelasku iz analognog u digitalni svet?“ Panel je deo konferencije Catch 2016 na kojoj se najbolje biznis ideje iz regiona predstavljaju nemačkim investitorima okupljenim u bordu FoundCenter Investmenta u nadmetanju za milion evra investicija.

Govoreći na panelu, nemački investitor Lotar Ekštajn, koji je savetovao mnoge kompanije na prelasku iz analogne u digitalnu fazu, rekao je da je novo digitalno doba veliki izazov za sve tradicionalne kompanije, da je osnovni preduslov ulaska u tranziciju pristup sa strašću. „Ovo nije proces za ljude sa više od 45 godina već za one koji su se rodili u digitalno vreme i samo ih ne treba sputavati“, zaključio je Ekštajn.

Osnivač i predsednik I&F McCann Grupe Srđan Šaper kaže da ga digitalizacija podseća na elektrifikaciju: „I struja kad je nastala je bila nešto nevidljivo, ali nešto što je menjalo način našeg života i danas ne možemo da opstanemo bez struje. Isto je i sa digitalizacijom, i ona je nevidljiva, ali nas menja svakog dana. I isto kao što neka kompanija ne može da posluje bez struje, ne može ni bez digitalizacije“.

Velike kompanije se zbog toga sve češće okreću start up projektima, podržavaju inovativne ideje koje će umeti da iskoriste i inkorporiraju u svoje poslovanje i proizvode. Nije više dovoljno imati razvojne sektore unutar svoje kompanije, već je potrebno potražiti ljude sa idejama i van „svog dvorišta“.

„Digitalno doba je vreme brzih i jeftinih neuspeha“, opisuje sadašnji trenutak u biznisu nemački investitor Kristijan Aleksander Vraj. On dodaje i da je teško predvideti ko bi mogao da bude uspešan privrednik, ne čak za 200 godina, već ni za jednu deceniju.

Na panelu je učestvovao i Štefan Parhofer, deo projekta Simensa pod nazivom „Nekst 47“ čiji je zadatak razvijanje odnosa ove kompanije sa start ap firmama. Parhofer kaže da je to jedan od modela kako se tradicionalni igrači prilagođavaju novom tržištu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!