today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Preporuka je tajna uspeha!

Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a, govori ko su ovogodišnji predavači, šta SEMPL predstavlja u regionu i koje su izmene u identitetu.

Šta izdvaja SEMPL od drugih festivala u regionu SEMPL?
Mislim da SEMPL postaje sinonim za kvalitet. Svesna sam da nemamo super kul dizajniran hotel za održavanje konferencije, ili žurke po ceo dan, ali mogu reći da imamo najjače programe. Većinu predavača koju ugostimo nemate priliku da vidite i čujete svaki dan. 90% naših programa čine pažljivo izabrani strani stručnjaci. A šta je u današnje vreme popularnije od učenja nečeg novog? Još jedna neša prednost je i ta što imamo sjajne partnere. Zaista je teško je pronaći tako lepo mesto, sa toliko dešavanja uz dobru atmosferu. Osim toga, SEMPLER nagrade su važan deo konferencije. Počeli smo sa nagrađivanjem mnogo pre nego što je Effie ušao u region, tako da je dugo vremena SEMPLER bila jedina nagrada namenjena strateškoj dimenziji oglašavanja. I definitivno, ovom regionu su potrebne medijske nagrade, kakva je Sempler, koje će promovisati kvalitet i kreativnost.

Šta mislite o novom identitetu konferencije, i koja je poruka koju nosi? Zašto se menjao svake godine?
Dobro pitanje! Menjali smo ne samo vizual već i slogan svake godine sa namerom da komuniciramo ka tržištu i sa tržištem. Svaki SEMPL je imao novu sliku i sa njom novu poruku. To je uvek zabavan i kreativan deo posla. Nakon poslednjih nekoliko godina zaključili smo da je vreme da SEMPL počne da govori sam za sebe i postane poruka, zato smo se i obratili agenciji Futura za pomoć oko kreiranja novog, modernog logotipa i vizuelnog identiteta koji ćemo koristiti i u narednim godinama. Ovo što vidite sada videćete i naredne godine, i one posle nje. Verovatno ćemo osvežiti pozadinu, ali svi ostali elementi ostaju onakvi kakvi su sada. Odluka da unesemo ovakvu promenu je hrabra, ali verujem da će to ojačati svest o brendu.

Šta prihvatate od medijskih agencija iz regiona? Da li ste uočili neku neobičnu kampanju za koju biste voleli da se nađe među prijavama za SEMPLER nagrade?
Svake godine posvećujemo posebnu pažnju i promociji SEMPLER nagrada, međutim čini mi se još uvek da ljudi misle da je prijavljivanje teško. Žiri gleda KPI, način targetiranja, rezultate i ROI, ali nema kampanje koja nije razvijena kroz strategiju, bilo da govorimo o širenju svesti o brendu, targetiranju nove ciljne javnosti, lansiranju novog proizvoda ili samo podizanju prodaje. Ako su rezultati kampanje odlični, kombinovani sa kreativnim i inovativnim pristupom, velike su šanse da upravo to bude naša sledeća Grand Sempler kampanja.

Šta možemo da očekujemo na ovogodišnjem SEMPL-u?
Na prvom mestu odličan program. Ove godine govorićemo o onlajn video materijalima, virtuelnoj stvarnosti, big data menadžmentu i još mnogo drugih tema. Učesnike očekuje još više radionica. Dodajte na to dobro raspoloženje, oštru konkurenciju za SeMPLER nagrade, i možete svoju 2016. završiti sa stilom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!