Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prelazak sa reklamnog bloka na Google pretragu!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

„Glavni trendovi u 2015. godini biće prelazak sa globalizacije na personalizaciju i sa reklamnog bloka na Google pretragu.“ Lea Stanković, Digital Creative Manager, Communis DDB

 

 

 

Natasa Trslic Stambak„S obzirom da je PR struka usko vezana za kretanja u privredi i za situaciju na tržištu, verujem da će i ove godine na srpskom tržištu glavni izazov biti kako se izboriti za PR budžete, bilo unutar kompanije, za in-house kolege, bilo za projekte i kampanje, za agencijske kolege. Borba za pridobijanje i zadržavanje klijenata uvek je bila izazovna, a poslednjih godina dobila je novu dimenziju zbog pojave niza malih one-man-band agencija koje ruše cenu, a ponekad ugrožavaju i kvalitet i reputaciju PR struke.“ Nataša Trslić Štambak, Managing Director – SEE Region, Grayling

 

 

Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!