Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pregled TV scene Srbije (januar 2012.)

Agencija za istraživanje auditorijuma „AGB Nielsen Media Research” objavila je najnoviji pregleda TV scene Srbije za januar ove godine.
Svi podaci o gledanosti TV programa dobijeni su elektronskim merenjem istih. Ova merenja svakodnevno se obavljaju uz pomoć piplmetara koji su ugrađeni u ukupno 880 domaćinstava širom Srbije. Podaci su reprezentativni za kompletnu populaciju Srbije bez Kosova i Metohije, starosti 4 i više godina. Radi se o populaciji od 6.941.988 stanovnika.
U odnosu na ukupan broj stanovnika Srbije, isključena su deca starosti od 0 do 3 godine, kao i deo populacije koji živi u domaćinstvima koja ne poseduju nijedan TV prijemnik. Podaci o gledanosti TV programa za januar 2012. godinu dobijeni su na osnovu prosečnog dnevnog uzorka koji je činio 2,464 pojedinac. U okviru ovog izveštaja biće predstavljeni podaci o gledanosti za ukupno posmatranu populaciju.

Izvor: IAA Serbian Chapter

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!