Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Pregled TV scene Srbije (januar 2012.)

Agencija za istraživanje auditorijuma „AGB Nielsen Media Research” objavila je najnoviji pregleda TV scene Srbije za januar ove godine.
Svi podaci o gledanosti TV programa dobijeni su elektronskim merenjem istih. Ova merenja svakodnevno se obavljaju uz pomoć piplmetara koji su ugrađeni u ukupno 880 domaćinstava širom Srbije. Podaci su reprezentativni za kompletnu populaciju Srbije bez Kosova i Metohije, starosti 4 i više godina. Radi se o populaciji od 6.941.988 stanovnika.
U odnosu na ukupan broj stanovnika Srbije, isključena su deca starosti od 0 do 3 godine, kao i deo populacije koji živi u domaćinstvima koja ne poseduju nijedan TV prijemnik. Podaci o gledanosti TV programa za januar 2012. godinu dobijeni su na osnovu prosečnog dnevnog uzorka koji je činio 2,464 pojedinac. U okviru ovog izveštaja biće predstavljeni podaci o gledanosti za ukupno posmatranu populaciju.

Izvor: IAA Serbian Chapter

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!