Ljubitelji reklama i svetske kreativnosti,
Atmosfera se polako zahuktava, uzbuđenje raste, pred nama je mt:s Noć Reklamoždera, Noć na koju čekamo godinu dana, jedinstvena Noć koja obasjava sjajnim idejama preko 150 gradova. Noć koja već tri decenije u svetu uveseljava milione zaljubljenika u čarobni svet reklama, “LA NUIT DES PUBLIVORES!”
22. decembar SAVA CENTAR, od 20:30h biće mesto gde ćemo u reklamožderskom, vedrom i kreativnom duhu uživati u šestočasovnom programu u kojem će se naći više od trista najnovijih, najkreativnijih i najzanimljivijih reklama koje i ove godine stižu iz najčuvenije reklamoteke – Jean Marie Boursicot. Program obuhvata najrazličitije reklame iz 50 zemalja sveta, različitih kultura, različitih nacija, ali razumljive svima, jer za dobru i kreativnu ideju ne postoje granice. Putovaćemo širom sveta uz pomoć magičnih slika, a neko će stvarno moći da odputuje zahvaljujući Top Travel Centru, koji najsrećnijeg Reklamoždera vodi u Rim. Najbolje britanske reklame Udruženja advertajzing producenta-APA, urnebesne i lude japanske reklame, fantastični američki TV spotovi, kao i najnovije kampanje prestižnih modnih brendova, samo su deo sjajnih ostvarenja koja vas očekuju ove godine. A koja je to srpsaka reklama, koja u društvu ove šarene reklamožderske družine putuje širom sveta, saznaćemo na mt:s Noći Reklamoždera!
Tema 13. beogradske mt:s Noći Reklamoždera je MIDNIGHT MADNESS – svetska košarkaška atrakcija koja dolazi u Srbiju. Spektakl koji je mix košarke, uličnog basketa, muzike, zakucavanja i pozitivnih vibracija i jedinstvena prilika za košarkaše da se pokažu na terenu i van njega , uživajući u sjajnoj atmosferi i izazovu nadmetanja.
Na početku večeri, biće uručeno nekoliko prestižnih priznanja ljudima koji su svojim radom i aktivnostima doprineli promociji Srbije na najbolji mogući način i dali podsticaj domaćoj kreativnosti, od kojih je najznačajnije „Brend Srbija“ –nagrada za promociju naše zemlje u svetu, a nagradu će i ove godine uručiti generalni pokrovitelj, kompanija mt:s! Pored Brenda Srbije biće uručena i priznanja “Grand Slam”- nagrada za izuzetan doprinos u razvoju srpskog i regionalnog advertajzinga koja će ove godine pripasti gospodinu Srđanu Šaperu.
Ono što svi sa najvećim nestrpljenjem iščekujemo jeste proglašenje pobednika u izboru za Najpopularniju domaću reklamu u 2012. godini. Sjajna kreativna rešenja i jaka konkurencija učinile su izbor uzbudljivim i dinamičnim, a publika je odlučila – Top 10 Naj Domaćih reklama koje ulaze u veliko finale za Najpopularniju domaću reklamu su:
– SBB: Prosto k´o pasulj
– MTS: Novak i prijatelji
– DIS: Kupuj domaće u domaćoj trgovini
– Grand Kafa: Šoljice
– IDEA: Kad imaš Ideu imaš sve
– Sportingbet.rs: Neodoljiva ponuda
– Knjaz Miloš: Voda koju voliš
– Schweppes: Boss
– B92: Siti i vitki
– Imlek: Moja kravica uz mene svaki dan
Još imate priliku da podržite svoje favorite, napravite preokrete i date svoj doprinos domaćoj kreativnosti i zato, dragi Reklamožderi, glasajte na www.nocreklamozdera.com
Prošlogodišnji pobednik: Državna Lutrija Srbije – Sastanak sa srećom
Koja je to reklama kojoj ćete dati najviše glasova saznaćemo 22. decembra u Sava Centru!
Publiku očekuje i mnogo dobre zabave, sjajna muzika u okviru DJ session Beat Maniacs, mnoštvo vrednih nagrada, kao i gosti iznenadjenja koji će upotpuniti i uveličati ovu šarenu, karnevalsku manifestaciju koja promoviše ideje, a šestočasovnom programu najatraktivnijuj reklama posebnu podršku pruža IDEA- kad imaš IDEU, imaš sve.
Cena ulaznice: 700 din. Prodaja karata: blagajne Sava Centra, Doma omladine, Doma sindikata, info pult TC Ušće.