Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Predstavljeno 10 TOP reklama

Ljubitelji reklama i svetske kreativnosti,
Atmosfera se polako zahuktava, uzbuđenje raste, pred nama je mt:s Noć Reklamoždera, Noć na koju čekamo godinu dana, jedinstvena Noć koja obasjava sjajnim idejama preko 150 gradova. Noć koja već tri decenije u svetu uveseljava milione zaljubljenika u čarobni svet reklama, “LA NUIT DES PUBLIVORES!”
22. decembar SAVA CENTAR, od 20:30h biće mesto gde ćemo u reklamožderskom, vedrom i kreativnom duhu uživati u šestočasovnom programu u kojem će se naći više od trista najnovijih, najkreativnijih i najzanimljivijih reklama koje i ove godine stižu iz najčuvenije reklamoteke – Jean Marie Boursicot. Program obuhvata najrazličitije reklame iz 50 zemalja sveta, različitih kultura, različitih nacija, ali razumljive svima, jer za dobru i kreativnu ideju ne postoje granice. Putovaćemo širom sveta uz pomoć magičnih slika, a neko će stvarno moći da odputuje zahvaljujući Top Travel Centru, koji najsrećnijeg Reklamoždera vodi u Rim. Najbolje britanske reklame Udruženja advertajzing producenta-APA, urnebesne i lude japanske reklame, fantastični američki TV spotovi, kao i najnovije kampanje prestižnih modnih brendova, samo su deo sjajnih ostvarenja koja vas očekuju ove godine. A koja je to srpsaka reklama, koja u društvu ove šarene reklamožderske družine putuje širom sveta, saznaćemo na mt:s Noći Reklamoždera!
Tema 13. beogradske mt:s Noći Reklamoždera je MIDNIGHT MADNESS – svetska košarkaška atrakcija koja dolazi u Srbiju. Spektakl koji je mix košarke, uličnog basketa, muzike, zakucavanja i pozitivnih vibracija i jedinstvena prilika za košarkaše da se pokažu na terenu i van njega , uživajući u sjajnoj atmosferi i izazovu nadmetanja.
Na početku večeri, biće uručeno nekoliko prestižnih priznanja ljudima koji su svojim radom i aktivnostima doprineli promociji Srbije na najbolji mogući način i dali podsticaj domaćoj kreativnosti, od kojih je najznačajnije „Brend Srbija“ –nagrada za promociju naše zemlje u svetu, a nagradu će i ove godine uručiti generalni pokrovitelj, kompanija mt:s! Pored Brenda Srbije biće uručena i priznanja “Grand Slam”- nagrada za izuzetan doprinos u razvoju srpskog i regionalnog advertajzinga koja će ove godine pripasti gospodinu Srđanu Šaperu.
Ono što svi sa najvećim nestrpljenjem iščekujemo jeste proglašenje pobednika u izboru za Najpopularniju domaću reklamu u 2012. godini. Sjajna kreativna rešenja i jaka konkurencija učinile su izbor uzbudljivim i dinamičnim, a publika je odlučila – Top 10 Naj Domaćih reklama koje ulaze u veliko finale za Najpopularniju domaću reklamu su:
– SBB: Prosto k´o pasulj
– MTS: Novak i prijatelji
– DIS: Kupuj domaće u domaćoj trgovini
– Grand Kafa: Šoljice
– IDEA: Kad imaš Ideu imaš sve
– Sportingbet.rs: Neodoljiva ponuda
– Knjaz Miloš: Voda koju voliš
– Schweppes: Boss
– B92: Siti i vitki
– Imlek: Moja kravica uz mene svaki dan

Još imate priliku da podržite svoje favorite, napravite preokrete i date svoj doprinos domaćoj kreativnosti i zato, dragi Reklamožderi, glasajte na www.nocreklamozdera.com
Prošlogodišnji pobednik: Državna Lutrija Srbije – Sastanak sa srećom
Koja je to reklama kojoj ćete dati najviše glasova saznaćemo 22. decembra u Sava Centru!
Publiku očekuje i mnogo dobre zabave, sjajna muzika u okviru DJ session Beat Maniacs, mnoštvo vrednih nagrada, kao i gosti iznenadjenja koji će upotpuniti i uveličati ovu šarenu, karnevalsku manifestaciju koja promoviše ideje, a šestočasovnom programu najatraktivnijuj reklama posebnu podršku pruža IDEA- kad imaš IDEU, imaš sve.

Cena ulaznice: 700 din. Prodaja karata: blagajne Sava Centra, Doma omladine, Doma sindikata, info pult TC Ušće.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!