U Narodnom pozorištu 15. decembra ove godine po prvi put u Srbiji održava se IAB MIXX Conferece & Awards, licencirano izdanje jedne od najznačajnijih globalnih konferencija o digitalnim medijima, marketingu i digitalnim biznis modelima.
Konferencija će na jednom mestu okupiti brojne kreatore, vizionare, eksperte digitalnih medija i marketinga, stratege, donosioce poslovnih odluka, kreativne umove i tehnološke geek-ove.
Posetioci konferencije biće u prilici da čuju bogata iskustva predavača sa razvijenijih tržišta. Na listi govornika koji će sa domaćom publikom podeliti svoja znanja, najbolje prakse i najaktuelnije trendove naćiće se neka od velikih imena digitalnih medija i marketinga.
Nicole Yershon
Nicole je neko ko godinama predvodi proces digitalnih inovacija. Osnovala je Ogilvy Digital Innovation Lab u Londonu i rukovodila njenim radom. Dugogodišnji uspešan rad za Ogilvy govori o neprocenjivom iskustvu koje povezuje moderne tehnologije, kreativnost, preduzetništvo i start-up. Nicole je tokom karijere osvojila brojne nagrade i priznanja, a članica je žirija na mnogim takmičenjima među kojima je i D&AD 2016 i Cannes Lions u kategoriji Inovacije.
Dean Johnson
Dean dizajnira budućnost za svoje klijente iz različitih oblasti od industrije zabave, automobilske industrije, finansija do mode. Uvek je korak ispred ostalih kad se radi o tehnologiji, VR-u i AR-u, mobilnim komunikacijama, što mu omogućava da u pravom trenutku kreira pravi sadržaj za pravog klijenta. Percepcijom budućih trendova omogućava svojim klijentima da u sadašnjem trenutku dobiju buduće bitke u digitalnoj areni i tako nadjačaju konkurenciju.
Jonny Watson
Jonny Watson – digitalnih kreativni direktor, nekada copywriter koji nikako ne voli prazne reči i “pričam ti priču” nastupe. Bavi se rečima, a insistira na akciji. Osvajač brojnih nagrada, član žirija i predavač na mnogim takmičenjima i prestižnim konferencijama širom sveta. Praktičar digitala koji će na najbolji način na MiXX-u podeliti iskustvo kako treba raditi sa brendovima.
Lazar Džamić
Početkom ovog milenijuma učestvuje u stvaranju i eksplozivnom rastu digitalne sfere marketinga kod nas, nakon čega sa velikim uspehom pomagaže brojnim agencijama i klijentima da rastu i napreduju kroz digital. Specijalista za integrativno planiranje na najvišem nivou i neko ko već skoro dve decenije, kako kaže, propoveda o presudnom značaju digitala i eCRM za uspešno poslovanje. Radio je sa najvećim klijentima i globalnim brendovima, otvarajući im uvek mogućnosti još kreativnijeg nastupa, posebno kada je reč o Google platformama. Predavač je na brojim konferencijama, a preko osam godina kao član žirija, učestuje na nekoliko različitih strukovnih takmičenja u Londonu među kojima je i Direct Marketing Awards.
Mika Tasić
Još devedesetih godina Mika je radio inovativna creative-tech rešenja za UNIQLO i Jaguar, trenutno živi i radi u Londonu kao freelance Technology Lead u kompaniji Google. Njegovo predavnje biće uvid u drugačiju stvarnost, nakon čega ćete bespogovorno prihvatiti njegovu tvrdnju „Reality is real, even when it’s virtual“. Internet of things i izmeštanje interakcije i inteligencije sa ekrana u fizičku realnost i nove proizvode, bila je tema velikog broja projekata i kampanja na kojima je Mika tokom proteklih godina radio.
Debi Bester
Debi se bavi najefektnijim načinima korišćenja digitalnih tehnologija s ciljem da se revolucionarno unapredi način na koji brendovi komuniciraju sa kupcima i da to rezultira rastućom koristi za obe strane Njen pristup je da nisu tehnologije dominantne već ljudi i da svako od nas u ovom trenutku raspolaže svime što je neophodno za vrtoglavi rast sopstvenog biznisa. Tokom svoje karijere Debi je osvojila preko 110 nagrada od toga pet Grand Prix, nagradu za kreativnost i inovativnost – Cannes Lions, New York Festivals, London International, IAB…
Više informacija na http://mixx.rs/