Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Predstavljeni Dani komunikacija

REGION – Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska kancelarija Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) juče su detaljno predstavili Dane komunikacija – nacionalni festival marketinških komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. maja 2013. Dani komunikacija obedinjuju dosadašnje manifestacije IdejaX i Effie u jedan događaj na kom se promovišu najbolji marketinški projekti u proteklom periodu i razmenjuju iskustva o ulozi klasičnog i digitalnog oglašavanja u kreiranju poslovnih rešenja za razvoj privrede.
Projekt su predstavili članovi Organizacionog odbora festivala Damir Ciglar (HURA) i Jan Jilek (IAB), kao i Jadranka Ivanković, predsednica žirija nagrade Effie, Vanja Blumenšajn, predsednik žirija nagrade X, Nikola Vrdoljak, predsednik žirija nagrade Mixx i Tomislav Popović, predsednik Uprave Maistre, domaćina ovogodišnjih Dana komunikacija.
Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e, suorganizatora Dana komunikacija, izjavio je: “Obedinjavanjem IdejeX i Effie-a, povezali smo ključne elemente ovih nagrada – kreativnost i učinkovitost – u jedan događaj za koji verujemo da će zaživeti kao najvažniji stručni skup na području tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj. Osim toga, ovim festivalom želimo i širu javnost upoznati sa mogućnostima koje marketing može pružiti privredi i društvu u celini, što je bio i jedan od razloga odabira rovinjskog hotela Lone za novu lokaciju festivala, jer će se učesnici moći uživo uveriti kako dobro osmišljen koncept i marketinške aktivnosti rezultiraju poslovnom uspešnošću. Verujemo da ćemo novim konceptom festivala, atraktivnom lokacijom te vrhunskim predavačima privući još veće interesovanje struke i javnosti te nadmašiti prošlogodišnje rezultate koji uključuju preko 240 prijavljenih radova i oko hiljadu učesnika, okupljenih na IdejiX.”
Dani komunikacija u svom trodnevnom festivalskom programu nude brojna predavanja vrhunskih domaćih i stranih stručnjaka iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja. Jedan od predavača je i Faris Yakob, nagrađivani strateg i kreativni direktor, kojeg je Clios proglasio jednim od 50 najboljih kreativaca na svetu, a Fast Company jednim od 10 savremenih Mad Men-a. Mashable je proglasio njegov blog jednim od 10 najboljih blogova koje treba pratiti, a poznat je i po ulozi u filmu “The Greatest Movie Ever Sold”. Osim predavanja, dnevni program će uključivati radionice i diskusije na teme relevantne za struku, ali i društvo u celini. Na kraju svakog festivalskog dana organizovane su večernje dodele prestižnih nagrada: Effie za najučinkovitije marketinške kampanje, X za najkreativnije radove realizovane u svim vrstama medija, MIXX za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju i studentske nagrade IdejaXica.
Jan Jilek, predsednik IAB-a, drugog suorganizatora Dana komunikacija, izjavio je: “Digitalno tržište ubrzano se menja i razvija, a u prilog tome govori i brojka od 79 radova koje smo primili prošle godine za takmičenje Mixx. Iz tog razloga, ove godine nagradom Mixx obuhvatamo šire područje digitalnih kampanja kako bismo omogućili pristup i onim agencijama koje su specijalizovane samo za specifična područja, poput društvenih medija ili mobilnih platformi.”
Jan Jilek je predstavio i cene kotizacija za učesnike. Prijave učesnika počele su juče, a cena kotizacije sa popustom koji vredi za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a (Hrvatska udruga za odnose s javnošću) i za klijente agencija HURA-e za vreme rane prijave (Early Bird) iznosi svega 999 kuna za celokupni program i vredi do 1. aprila, a nakon tog datuma pa sve do početka festivala kotizacija sa popustom iznosi 1.499kn. Cene kotizacija bez popusta su uvećane za 20 odsto. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vreme celog prijavnog roka. Maistra kao partner projekta osigurala je ponudu smeštaja za učesnike po popularnim cenama u svojim hotelima u Rovinju.
Sve informacije o takmičarskom delu programa, cenama kotizacija i prijavama mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!