Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljena kampanja za vakcinaciju mladih

Ujedinjeni festivali Srbije, koje predvode EXIT, Beerfest, Lovefest, Arsenal fest i Nišville, pokrenuli su nacionalnu kampanju za vakcinaciju, čiji su fokus mladi, deo populacije koji je u prethodnih 14 meseci mnogo toga pretrpeo.

Fizička i mentalna izolacija kojoj su oni izloženi problem je sa kojim kompletno naše društvo mora odmah da počne da se suočava. Kampanja koja je predstavljena na konferenciji za medije u Beogradu, a uz podršku nacionalne platforme Vlade Srbije – „Srbija stvara“, Ministarstva zdravlja i gradova Beograda i Novog Sada, započinje dosad najžešću borbu za kraj pandemije i povratak normalnom životu, korišćenjem jedinog oružja koje čovečanstvo ima – vakcine.

Ujedinjeni festivali Srbije pozivaju mlade, koji su do sada bili na poslednjem mestu kada je u pitanju vakcinacija i briga o mentalnom zdravlju, da daju svoj doprinos vraćanju normalnom životu, preuzmu odgovornost za sebe i svoju okolinu, i vakcinišu se.

Sama kampanja deluje u dva pravca: „Neću više da igram / vrtim / sviram sam(a)“, koja je usmerena prema svima kojima nedostaju koncerti i festival, i „Ima li neko bolju ideju“, namenjena svima onima koji nisu sigurni da je vakcinacija najbolji put za izlaz iz pandemijske krize. Zajedničko za oba smera je slogan „Vakcina je jedini način da ponovo budemo zajedno“.

U sklopu kampanje usmerene ka vakcinaciji mladih u Srbiji, pokrenut je sajt www.vracamozivot.rs koji će u realnom vremenu prikazivati napredak kampanje, kao i to koliko smo blizu krajnjem cilju – 50 odsto imunizovanog punoletnog stanovništa.

Kampanju potpisuje agencija McCann Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!