today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljen žiri oglašivača na BalCannesu

REGION – U okviru BalCannesa, po prvi put u regionu, oglašivači će odabrati najbolje projekte i najbolje marketinške agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore.

Stručni žiri koji čine neki od najboljih i najiskusnijih marketinških stručnjaka u regiji pažljivo su odabrani za ovaj zadatak: direktor marketinga Zagrebačke pivovare Darko Ivančević, direktorka marketinga i komunikacija UniCredit Bank Selma Riđanović Kenović, direktor marketinga Telekoma Slovenije Simon Furlan, direktorka marketinga sektora snacks Atlantic grupe Snežana Teodorović i marketing manager Pivare Skoplje AD Coca-Cola Hellenic & Heineken JV Zdenka Milanović.

Žiri oglašivača pregledaće sve prijavljene projekte i odabrati 25 najboljih koji će biti predstavljeni na Weekend Media Festivalu u Rovinju. Dodeliće nagrade za najbolju agenciju, najbolji projekat i posebnu nagradu BalCannesa. Prilikom glasanja koje će se odvijati u dva kruga, oglašivači neće biti u mogućnosti glasati za radove iz svoje zemlje što će dodatno osigurati nepristranost u ocenjivanju.

Uz oglašivače, sve projekte ocenjivaće i žiri novinara koji prate struku u sastavu: Ekrem Dupanović, glavni urednik Media Marketinga, Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica Marketing mreže, Marjan Novak, glavni urednik Marketing magazina EU, Boris Eftimovski, glavni urednik portala Marketing365 i Ivan Brezak Brkan, osnivač i glavni urednik Netokracije. Novinari će dodeliti posebnu nagradu projektu koji je bio najbolji proteklih godinu dana prema njihovom mišljenju.

Ovakva selekcija najbolje preslikava stvarnu situaciju na tržištu, smatraju organizatori BalCannesa, HURA (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival.

Prijave za BalCannes biće otvorene do 1. septembra 2016. Za prijavu i više informacija posjetite www.balcannes.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!