Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Predstavljen program 10. Weekend Media Festivala!

REGION – Da li je Agrokorova krizna komunikacija bila uspešna, kako je razotkriven najveći skandal u svetu fudbala, zašto će Google od pretraživača postati firma koja se bavi razvojem veštačke inteligencije, tajne uspeha nordijskih zemalja i još mnoge druge zanimljive teme i izvrstan zabavni program na čelu s legendarnim Nenom Belanom, očekuju učesnike jubilarnog Weekend Media Festivala.

Deseto izdanje ovog najvećeg regionalnog festivala komunikacijske industrije održaće se u Rovinju od 21. do 24. septembra u prostoru stare Tvornice duhana pod pokroviteljstvom Adris grupe.

„Deset godina prošlo je neverovatno brzo, a mi smo ponosni što je Weekend postao mesto na kojem se uz aktuelne teme i u atmosferi dobre zabave već tradicionalno spajaju ljudi iz komunikacijske industrije celog regiona. Deseto izdanje Weekenda podigli smo na nivo koji priliči velikom jubileju, tako da ni ove godine neće nedostajati zanimljivih panela, atraktivnih predavača i propratnog sadržaja“, izjavio je direktor festivala Tomo Ricov.
Koliko je snažna veza Rovinja i Weekend Media Festivala istakao je u ime glavnog sponzora Adris grupe direktor korporativnih komunikacija Predrag Grubić: „U čemu je tajna uspeha festivala? Može se tvrditi da je koncepcija, uz izbor mesta i vremena, bila odlučujuća. Rovinj i stara tvornica svakako su podsticajna mesta i izazov kreativcima svih fela, ali verujem da je insistiranje na konceptu kreativnog dokoličarenja ono što je privuklo i privlači hiljade mladih i kreativnih ljudi pretposlednjeg septembarskog vikenda u Rovinj. Uz dobro osmišljene sadržaje – edukativne i zabavne, stotine predavanja, panela i rasprava – izostanak „žiriranja i nagrađivanja“, naročito izostanak političara i njima tako dragog poziranja za kamere, bitno je doprinelo uspehu i dugovečnosti ovog jedinstvenog, i ne samo medijskog projekta…“.

O najvećem skandalu u svetu fudbala govoriće čovek najzaslužniji za njegovo razotkrivanje – Jonathan Calvert, novinar britanskog The Sunday Timesa, a s transformacijom Googlea iz internetskog pretraživača u kompaniju koja se bavi razvojem veštačke inteligencije, upoznaće nas Dominik Osterholt s Google Digital Academy. Na panelu One on one: Srđan Šaper vs. Tomo Ricov govoriće osnivač I&F McCann Grupe i jedan od najuticajnijih ljudi u svetu komunikacija.

“Uz večno zanimljivu temu Agrokora kojom ćemo se baviti na jednom od panela detaljno će se analizirati kako se komunicirala kriza najveće regionalne kompanije. Raspravljaće se i o uvek aktuelnoj temi slobode medija i o tome kakav je uticaj politike i biznisa na medije, koriste li biznisi oglašivačke budžete kako bi uticali na medije i drže li se novinari etike svoje struke. Brojni stručni predavači,kojih ni ove godine neće nedostajati, podeliće svoja znanja i stavove, pokrenuti rasprave o kojima će se još dugo govoriti“, istakao je direktor programa Nikola Vrdoljak.

Deo programa jubilarnog Weekenda biće posvećen nordijskim zemljama koje se smatraju uzorom razvoja, novih tehnologija i regionalne saradnje. O nordijskoj praksi govoriće Petra Theman, šefica javne diplomatije Ministarstva spoljnih poslova, a organizatori Roskilde Festivala Dennis Kirkebæk i Martin Hjorth Frederiksen predstaviće najveće muzičke događaje na severu Evrope.

Jedan od panela posvećen je fenomenu kreativnog dokoličarenja i primeni tog koncepta na Weekendu, dok u jednom od najzabavnijih panela čije je ime parafraza poznatog naslova: “Sve što ste oduvek željeli znati o seksu, a niste se usudili pitati” provokativni učesnici garantuju atraktivnu raspravu o brendu „komšija – susjed“.

Učesnici će i na brojnim radionicama moći da steknu nova znanja iz područja infografiterstva i visual storytellinga, Instagrama, Mindfulnessa i saznati kako se povezuju TV oglasi sa digitalnim oglasima na Googleu i Facebooku.

Više informacija na wekendmediafestival.com

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!