Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Predstavljen Predlog kodeksa o oglašavanju

Srpski ograna IAA juče je, u okviru Digital Day-a, organizovao događaj posvećen promovisanju samoregulative oglašavanja, sa akcentom na dokument koji predstavlja Predlog kodeksa o oglašavanju, na kojem je Radna grupa ove asocijacije radila šest meseci unazad.
Događaj je otvorio Žozef Ivan Lončar, inicijator formiranja IAA Srbija pre 20 godina i njegov prvi predsednik, koji je prisutne podsetio na neke istorijske momente koji se odnose na samo osnivanje ogranka, ali i na donošenje dokumenata koji su trebali da urede marketinšku struku. Predstavnici Radne grupe IAA Srbija – Vanda Kučera, Milica Stefanović i Marija Matić održali su prezentaciju o samoregulativi marketinškog komuniciranja, osnovnim principima, načinu funkcionisanja, benefitima za sve one koji se bave ovim poslom. Predlog kodeksa oslanja se na Kodeks Međunarodne trgovinske komore (ICC), ali i odgovara na lokalne specifičnosti i potrebe, tako da je posebna pažnja posvećena oglašavanju namenjenom deci i mladima, oglašavanju alkohola, hrane, bezalkoholnih pića, kozmetičkih i dijetetskih proizvoda, lekova, igara na sreću. Takođe, posebno se uređuje oblast digitalnog/interaktivnog oglašavanja.
„Činjenicom da ćemo uvođenjem Nacionalnog kodeksa uvesti međunarodno prihvaćene standarde i kod nas, stvoriće se jednak ambijent za rad svih učesnika na tržištu (agencija, oglašivača, medija). Time ćemo unaprediti samu profesiju, ali i stvoriti uslove za veće poštovanje svih onih kojima je oglašavanje namenjeno. Značaj Kodeksa je i u tome što će sve oblasti koje su od značaja pri kreiranju i realizaciji marketinških komunikacija biti obuhvaćene jednim dokumentom. To će, svakako podstaći i unaprediti etičko ponašanje struke. No, da bi Kodeks zaživeo i postigao ciljeve koje smo njegovom pojavom, kao struka definisali, neophodno će biti da ga svi učesnici na tržištu oglašavanja usvoje, kao i da se obezbedi transparentan mehanizam njegove primene, zato smo i odlučili danas da, kao predstavnici IAA, budemo deo ovog, za struku, značajnog događaja – želimo da iskoristimo svaki trenutak i svaki pozitivan pomak, a u cilju promovisanja ideje samoregulative i etičkog oglašavanja“, izjavila je Vanda Kučera, koordinator Radne grupe za izradu Predloga kodeksa.
Kodeks će predstavljati osnovu samoregulatornog sistema pošto marketinška industrija Srbije postigne široki konsenzus o njemu. Nakon toga, kao i u preko 20 zemalja Evrope, trebalo bi da bude formirano nezavisno telo koje će tumačiti Kodeks i obezbeđivati njegovu primenu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!