Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Predstavljen Predlog kodeksa o oglašavanju

Srpski ograna IAA juče je, u okviru Digital Day-a, organizovao događaj posvećen promovisanju samoregulative oglašavanja, sa akcentom na dokument koji predstavlja Predlog kodeksa o oglašavanju, na kojem je Radna grupa ove asocijacije radila šest meseci unazad.
Događaj je otvorio Žozef Ivan Lončar, inicijator formiranja IAA Srbija pre 20 godina i njegov prvi predsednik, koji je prisutne podsetio na neke istorijske momente koji se odnose na samo osnivanje ogranka, ali i na donošenje dokumenata koji su trebali da urede marketinšku struku. Predstavnici Radne grupe IAA Srbija – Vanda Kučera, Milica Stefanović i Marija Matić održali su prezentaciju o samoregulativi marketinškog komuniciranja, osnovnim principima, načinu funkcionisanja, benefitima za sve one koji se bave ovim poslom. Predlog kodeksa oslanja se na Kodeks Međunarodne trgovinske komore (ICC), ali i odgovara na lokalne specifičnosti i potrebe, tako da je posebna pažnja posvećena oglašavanju namenjenom deci i mladima, oglašavanju alkohola, hrane, bezalkoholnih pića, kozmetičkih i dijetetskih proizvoda, lekova, igara na sreću. Takođe, posebno se uređuje oblast digitalnog/interaktivnog oglašavanja.
„Činjenicom da ćemo uvođenjem Nacionalnog kodeksa uvesti međunarodno prihvaćene standarde i kod nas, stvoriće se jednak ambijent za rad svih učesnika na tržištu (agencija, oglašivača, medija). Time ćemo unaprediti samu profesiju, ali i stvoriti uslove za veće poštovanje svih onih kojima je oglašavanje namenjeno. Značaj Kodeksa je i u tome što će sve oblasti koje su od značaja pri kreiranju i realizaciji marketinških komunikacija biti obuhvaćene jednim dokumentom. To će, svakako podstaći i unaprediti etičko ponašanje struke. No, da bi Kodeks zaživeo i postigao ciljeve koje smo njegovom pojavom, kao struka definisali, neophodno će biti da ga svi učesnici na tržištu oglašavanja usvoje, kao i da se obezbedi transparentan mehanizam njegove primene, zato smo i odlučili danas da, kao predstavnici IAA, budemo deo ovog, za struku, značajnog događaja – želimo da iskoristimo svaki trenutak i svaki pozitivan pomak, a u cilju promovisanja ideje samoregulative i etičkog oglašavanja“, izjavila je Vanda Kučera, koordinator Radne grupe za izradu Predloga kodeksa.
Kodeks će predstavljati osnovu samoregulatornog sistema pošto marketinška industrija Srbije postigne široki konsenzus o njemu. Nakon toga, kao i u preko 20 zemalja Evrope, trebalo bi da bude formirano nezavisno telo koje će tumačiti Kodeks i obezbeđivati njegovu primenu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!