today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljamo vam tri nova predavača na Danima komunikacija

Organizacioni odbor Dana komunikacija, stručnog festivala iz oblasti marketinških komunikacija, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 16. do 19. maja 2013. najavljuje troje novih predavača – Randalla Rothenberga, Richarda Bonner-Daviesa i Montyja Metzgera, koji će govoriti o globalnim i regionalnim trendovima u digitalnom i klasičnom oglašavanju, te o mobilnim medijima i komunikacijama.
Randall Rothenberg predsednik je i izvršni direktor IAB-a (Interactive Advertising Bureau), profesionalnog udruženja za interaktivni marketing u SAD-u. Šest godina je bio urednik za tehnologije i urednik politike nedeljnog izdanja u New York Timesa, a kao novinar i kolumnist, baveći se temama medija, marketinga i oglašavanja. Deset je godina bio kolumnist u časopisu Advertising Age.
Richard Bonner-Davies je predsednik McCann WorldGroup grupacije za region srednje i istočne Europe koja uključuje više od 30 tržišta. Pre dolaska u McCann WorldGroup, bio je izvršni direktor grupacije ADV, najveće ruske nezavisne kompanije za marketinške komunikacije. U Ogilvy & Mather proveo je 14 godina obavljajući niz funkcija, od kojih se ističu ona glavnog direktora Ogilvyja u Japanu te partnera u New Yorku.
Monty Metzger je preduzetnik, savetnik za ulaganja, „poslovni anđeo“ i strastveni tragač za novim trendovima. Priznati je stručnjak za mobilne medije i komunikacije. Osnovao je agenciju Ahead of Time koja se bavi tehnologijama u nastajanju i mobilnim medijima te je pokrenuo think tank o budućnosti mobilnih medija i komunikacije MOCOM 2020 i izdao knjigu pod nazivom „Mobile Future @mocom2020: A collaborative vision of the future of mobile media“.
Cena kotizacija za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a (Hrvatska udruga za odnose s javnošću) i za klijente agencija HURA-e s popustom iznosi 1.499 kuna. Cene kotizacija bez popusta su uvećane za 20 posto. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vreme celog prijavnog roka.
Sve informacije mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!