Prednost agencija koje koriste sopstvene alate i tehnologiju

SVET – Studija kompanije ExchangeWire i IPONWEB pod nazivom Agents of Change: The Rise of the Programmatic Media Agency, temelji se na odgovorima 129 ispitanika koji rade na programatičnom oglašavanju za marketinške agencije širom regiona APAC, EMEA i Severne Amerike.

Studija je pokazala da se gotovo polovina agencija (49%) oslanja na sopstvene tehnologije za programatični medijski zakup, trećina (34%) kombinuje sopstvenu tehnologiju sa trećom stranom; dok se mali deo njih (17%) oslanja isključivo na ponude treće strane.

Agencije u EMEA regiji, odnosno 58% ispitanika iz ove regije, koriste samo sopstvenu tehnologiju, agencije u Severnoj Americi (56%), ali APAC region je daleko iza (33%).

Istraživanje je pokazalo da su agencije koje koriste sopstvenu tehnologije postigle gotovo tri puta bolje rezultate u merenju kampanja i analitici (50% sa very strong ocenom), za razliku od 18% koji ne koriste isključivo svoju tehnologiju.

Poverenje koje dolazi sa korišćenjem sopstvene tehnologije takođe podstiče agencije da budu ambicioznije kod postavljanja ciljeva na različitim područjima, uključujući borbu protiv lažnih oglasa, unapređivanje omnichannel pristupa, poboljšanje merenja kampanja, izgradnju prilagođenih algoritama kupovine za pojedinačne klijente, i nastavak proširivanja odnosa s izdavačima.

Na kraju, gotovo dve trećine (63%) agencija koje koriste samo sopstvene programatičke tehnologije za zakup medija izveštavaju o značajnim poboljšanjima u njihovoj sposobnosti da grade odnose s izdavačima.

Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari