Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Predizborna kampanja u Srbiji iz perspektive televizije

Rezultati analize izveštavanja televizija, koju je radila agencija Kliping u toku prve polovine aprila, pokazali su da je televizija koja je najviše izveštavala o izborima Pink, u Nacionalnom dnevniku (41%). Slede je Dnevnik 2 RTS-a (37%) i Vesti u 18:30 (22%) na TV B92. Takođe, zabeležen je rast medijskog prostora namenjenog izborima na Pinku i RTS-u, a pad na B92. Najveći rast zastupljenosti u tri najbitnije informacione emisije u drugoj sedmici aprila beleži Demokratska stranka Srbije.
Period od 1. do 7. aprila bio je obeležen velikom dominacijom Demokratske stranke na RTS-u. Od 8. aprila RTS izveštava znatno ujednačenije o svim izbornim listima: Prostor namenjen DS-u smanjen je za 25%, dok većina drugih stranaka beleži povećanje medijske eksponiranosti.
Prema analizama agencije Kliping, na TV B92 zabeležen je najveći pad izveštavanja o listi »Izbor za bolji život – Boris Tadić« (4 puta manje). U drugoj sedmici najviše se izveštavalo o DSS-u (duplo više u odnosu na prvu sedmicu). Ukupno gledano, u odnosu na ostale TV stanice, B92 manje prostora daje izbornim listama Dveri, Pokret radnika i seljaka i strankama nacionalnih manjina. Na TV Pink-u i u prvoj i u drugoj sedmici najviše prostora je bilo posvećeno DS-u i SNS-u, s tim što je ta »prednost« u prvih sedam dana bila drastična, dok se u periodu od 8-14. aprila smanjila. U drugoj sedmici primetan je veliki pad izveštavanja o Srpskoj radikalnoj stranci u odnosu na druge partije.
Najveći rast zastupljenosti u tri najbitnije informacione emisije u drugoj sedmici aprila beleže Demokratska stranka Srbije (635 objava više u odnosu na prvu sedmicu aprila), Pokret radnika i seljaka (515 objava više) i grupa građana Dveri za život Srbije (289 objava više). Blagi pad beleže Savez vojvođanskih Mađara i Srpska radikalna stranka, dok ubedljivo najveći pad beleže Srpska napredna stranka (544 objave manje) i Demokratska stranka, kojoj je medijska pažnja gotovo prepolovljena sa 1570 objava manje. Veliki pad izveštavanja o listi »Izbor za bolji život – Boris Tadić« direktna je posledica raspisivanja predsedničkih izbora i smanjenja medijskog prostora posvećenog »neformalnoj kampanji« doskorašnjeg predsednika Srbije pre podnošenja ostavke.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!