Društvo Srbije za odnose s javnošću u četvrtak 11. septembra od 18 časova u prostorijama In Centra (Cara Lazara 5-7, Beograd) organizuje predavanje na temu „Digitalnim komunikacijama (ustanova kulture), sa manje novca, do više (pozorišne) publike“. Predavanje će održati dr Dušan Stojaković, koordinator za eksterne komunikacije u kompaniji Hemofarm.
Tokom predavanja čućete kako dobrom i izbalansiranom digitalnom komunikacijom unaprediti reputaciju, promovisati repertoar, steći novu publiku, a uštedeti budžet koga zapravo nema. Tema predavanja čini deo doktorskog istraživanja autora, a govori o tome kako da ustanove kulture, posmatrano na primerima pet reprezentativnih beogradskih pozorišta, mogu putem digitalnih kanala komunikacije, društvenih mreža i Interneta uopšte, da unaprede komunikaciju sa publikom, očuvaju postojeću, animiraju novu, a da budžetska izdvajanja, koja su svakako više nego nedovoljna, koliko-toliko preusmere u nove produkcije, što im ciklično donosi mogućnost povraćaja uloženih sredstava (ROI) i ostvarivanja profita…
Ključni deo je procena nastupa pozorišta na Internetu kroz teoriju VII mitova o „hiper-društvenim organizacijama“ (autora Fransoa Gosioka), a kroz koju mogu da se posmatraju sve ustanove, institucije i kompanije, pa čak i pojedinci, koji komuniciraju putem digitalnih kanala, te lociraju manjkavosti tih komunikacija, uz šansu da se unapredi onlajn reputacija.
Prijave za predavanje traju do utorka 9. septembra na mejl drustvo@pr.org.rs, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu DSOJ.