REGION – Dani komunikacija bogatiji su za još jednog predavača. Uz podršku Hrvatskog Telekoma, iz Londona stiže stručnjak za bihevioralnu psihologiju i autor bestsellera o ponašanju potrošača, Mark Earls.
Britanski The Guardian opisao ga je kao „Malcolma Gladwella na speedu“. Earls je zato zasluženo prozvan HERD meisterom ili, drugim rečima, genijem za dešifrovanje psihologije masa.
Earlsova fascinacija psihologijom masa ujedno je postala i centralna tema njegovih poznatih knjiga poput HERD – How to Change Mass Behaviour, I’ll Have What She’s Having – Mapping Social Behaviour, Welcome to the Creative Age i mnogih drugih.
Primenom savremene bihevioralne te kognitivne nauke na poslovanje preduzeća i znanjem kreativca koji je vodio timove u agencijama poput Ogilvyja, Earls se danas smatra jednim od vodećih autora koji se bave ponašanjem potrošača i stručnjakom za mase.
Na Danima komunikacija Earls će se predstaviti predavanjem “#CopyCopyCopy”. Učesnici će imati priliku da čuju kako kopiranje – a ne originalnost ili talenat usamljenog genija – već dugo leži u srži kreativnosti i rešavanju problema jer civilizacija stara nekoliko hiljada godina više i ne može da poznaje istinsku originalnost. Njegova pomalo kontroverzna poruka svim učesnicima festivala glasi: “Kopiranje je jedan od najvećih darova čovečanstvu, pa zašto ga ne naučiti raditi dobro?”