Marketing mreža pokrenula je pre 2019. godine specijalnu publikaciju namenjenu kreativnoj industriji u Srbiji i regionu, pod nazivom Adbooka. Krajem oktobra ove godine, biće objavljeno peto, jubilarno, izdanje pod sloganom „Collab ili kolaps“, a vizuelno rešenje i kreativni pravac publikacije potpisuje agencija Friday Finally.
„Suprostavljene opcije Collab ili kolaps želeli smo da predstavimo kroz minimalizam. Da jednostavne grafičke elemente posložimo na način da što bolje prenesemo poruku. Collab je nešto što stvari dovodi u red, organizaciju i harmoniju, a kolaps je predstavljen kao nešto haotično, van svake forme, što unosi nered, i posledično dovodi do propasti. Kao što je to bio slučaj sa prvom Adbookom koju smo kreirali, i sada bismo inovativnom štampom i bušenjem korice želeli da postignemo veći efekat. Nova Adbooka ima dizajn koji je sveden, jednostavan i pametan, čime publikacija dobija originalan izgled i vizuelni identitet koji će je na polici odvojiti od prethodnih izdanja“, kažu u agenciji Friday Finally.
Cilj ovogodišnjeg izdanja ADBOOKA je da slavi snagu kolaboracija i potencijale umrežavanja.
I ove godine, moderna, ekskluzivna publikacija na više od 180 strana, sadržaće samo najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue, analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija, sa ključnim ljudima iz kompanija i agencija u celom regionu. Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.
Tiraž ovogodišnjeg izdanja je 15.000 primeraka, a distribuiraće se agencijama i značajnijim klijentima u celom regionu, bibliotekama fakulteta koji izučavaju marketing i komunikacije, kao i strukovnim udruženjima.
ADBOOKA je projekat humanitarnog karaktera, pa će, kao i prošle godine, deo tiraža biti u slobodnoj prodaji po ceni od 50 evra + PDV po komadu, a sav novac biće direktno doniran nekom od socijalnih udruženja u Srbiji. Cena kompleta publikacije, svih pet izdanja, iznosi 200 evra + PDV.
Podsećamo da je u okviru humanitarne akcije, koju već četiri godine pokreće Marketing mreža povodom novog izdanja publikacije ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano je preko 20 hiljada evra. Preko 200 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža publikacije ADBOOKA, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija.
Elektronsko izdanje ADBOOKA publikacije dostupno je tokom cele godine na linku https://adbooka.com/
Promocija publikacije ADBOOKA V biće održano 2. novembra od 17.30h na festivalu KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija.
Za više informacija o četvrtom izdanju publikacije, obratite se na mejl hello@marketingmreza.rs