Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pre kupovine informišemo se na Internetu!

Prema anketi koju je oglasna mreža ZepterADS sprovela na temu navika korisnika interneta u Srbiji, u procesu kupovine i donošenju kupovne odluke online mediji nastavljaju da dobijaju na značaju. Gotovo polovina ispitanika (48.62%) se uvek pre kupovine prvo informiše na internetu o aktuelnim cenama i ponudama. Pored TV reklame i oglasa u novinama, ispitanici su komentare kupaca na internetu i online oglase svrstali među najuticajnije kada je u pitanju donošenje odluke o kupovini određenog proizvoda.
Polovina ispitanika je imalo iskustva sa internet kupovinom, a oni koji nisu kao razlog navode nesigurnost da li će im plaćeni proizvodi zaista biti i isporučeni. Kada je reakcija na internet oglase u pitanju, zanimljivo je da je čak 35.18% ispitanika odgovorilo da ponekad klikne na oglas da vidi kompletnu informaciju, 2.77% to redovno čini, 8.10% nema naviku da klikće na online reklame. Čak 48.62% se uvek pre kupovine najpre informiše na internetu radi poređenje cena i ponude, a 28.06% čini to ponekad.
Online anketa, koja je sprovedena u periodu od decembra prošle do februara ove godine, obuhvatila je internet populaciju prosečne starosne dobi od 33 godine, gde su 53.75% činili zaposleni, 23.12% studenti, 13.24% nezaposleni i 3.16% penzioneri. Rezultati pokazuju da se prosečno vreme provedeno na internetu kreće u rasponu od dva do pet sati, za šta se odlučilo više od polovine anketiranih, dok 29.45% provodi čak više od pet sati svakog dana. Najpopularnije online štivo i dalje predstavljaju informativni sadržaji, društvene mreže, zabavni i multimedijlni portali koji omogućavaju preuzimanje sadržaja.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!