today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U pravi čas pomoć za informisanje

Baš u pravo vreme, subotička lokalna uprava, odnosno Komisija za dodelu sredstava u oblasti javnog informisanja raspodelila je oko 16,5 miliona dinara lokalnim štampanim i elektronskim medijima. I kao brižni roditelj koji ne zapostavlja nijedno svoje dete, a na osnovu konkursa, vlast je novac podelila svakome ko nešto znači na medijskoj, a bogami i političkoj sceni, mada su, sudeći po navedenim sumama, neki manje, a neki više značajni u ovoj raspodeli para.
Prva na listi, ali ne i po visini dobijenih sredstava, je Hrvatska riječ, kojoj će biti uplaćeno 2,012.350 dinara za projekat „Subotička hronika“. Subotičke novine su za serijal napisa „Mesna zajednica – mesto dodira vlasti i građana“ dobile 700.000 dinara, a nedeljnik na mađarskom jeziku Het nap za stranice Subotički dnevnik nagrađen je sa 200.000 dinara. I dnevnik na mađarskom Mađar So je na spisku, te za seriju članaka o položaju Roma u Subotici može očekivati 100.000 dinara. Među medije je upala i agencija za odnose s javnošću – inače angažovana kao spoljni saradnik za PR usluge u većini javnih preduzeća u gradu, i takođe kreator predizborne kampanje DS – pod imenom PiaR d.o.o. za odnose s javnošću, marketing i propagandu. Ona je za pokretanje dvonedeljnika na mađarskom jeziku Magyar Hirlap nagrađena sa 650.000 budžetskih para.
Od elektronskih medija na spisku dobitnika je i preduzeće za marketing Snoma, a od dobijenih 200.000 dinara i dalje će pripremati blok Info vesti. Tu je takođe i Suboticainfo SR Noah Agency, koja je za originalan projekat Subotica 2012. inkasirala 150.000 dinara. Grad nije zaboravio ni građane vernike, te je Radiju Slavoslovlje, glasilu Pravoslavne crkve, za emisiju „Jutrenje-info“ odvojio 250.000 dinara, koliko je dobio i Radio Marija, glasilo Katoličke crkve.
A samostalna zanatsko-trgovinska radnja Dinovizija, koja se bavi snimanjem aktuelnih gradskih dešavanja, posebno onih vezanih za aktivnosti lokalne vlasti, dobila je 650.000 dinara. Komisija je tu odluku donela zbog „edijskog praćenja i afirmacije programa i aktivnosti Grada Subotice na međunarodnom i regionalnom nivou“. Na spisku se nalazi Udruženje građana „Moj grad Subotica“, koje je ušlo u bubanj zbog „podizanja nivoa informisanosti građana Subotice u različitim oblastima interneta“ sa izvučenih 100.000 dinara. Budući da su ove internetske stranice bile dosta otvorene za slobodne komentare građana, biće zanimljivo pratiti koliko će se ta sloboda ubuduće prostirati. Relativno nova televizija Red 9 d.o.o. takođe je među srećnim dobitnicima, a lokalna vlast ju je nagradila sa 250.000 hiljada dinara za projekat „Subotica, moj grad“.
Pravi dobitnici su, međutim, već afirmisane televizije – TV K23 za informativni program „Press iz prve ruke“, koja će svoj konto uvećati za 1,400.000 dinara, City TV d.o.o za Televizijski program o aktuelnim temama od opšteg interesa za građane, sa dobijenih 2.850.000 dinara, i TV Panonija za emisiju o Subotici sa 1,130.000 dinara. Najveći deo novca povukla je YU Eco televizija za – praćenje rada lokalne samouprave. Za taj napor ona je nagrađena sa ukupno 14,330.000 dinara. Ali, pre nego što se sredstva isplate, sa dobitnicima će se zaključiti ugovori o finansiranju ili sufinansiranju, kojima će biti regulisana „međusobna prava i obaveze ugovornih strana“, navodi se u rešenju o dodeli ovih sredstava.

Izvor: Danas

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!