REGION – Desetočlani prvostepeni žiri Effie Slovenija 2018 izbrao je 13 finalista u devet kategorija. Među finalistima su kampanje osam oglašivača: A1 Slovenija, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Mercator, Lidl Slovenija, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija, Telekom Slovenije i UNICEF Slovenija, saopštili su organizatori.
Najviše finalista, čak četiri, beleži kategorija Usluge trgovine, sledi kategorija Društveno dobro sa dva finalista, dok ostalih sedam kategorija ima po jednog finalistu.
U drugom krugu će 15-člani žiri ocenjivati kampanje unutar kategorija, u kojima su bile prijavljene, pri čemu žiri ima pravo da objedini ili razdvoji kategorije. Drugostepeni žiri će na osnovu dodeljenog broja bodova u svakoj kategoriji objaviti najbolje kampanje i dodeliti im zlatne, srebrene, bronzane, a možda i platinastu nagradu.
Svi finalisti i dobitnici Effie Slovenija nagrada biće uvršteni na listu Effie Effectiveness Index i liste najefikasnijih agencijskih mreža, agencija, oglašivača i robni marki koje od 2001. godine svake godine objavljuju Effie Worldwide Inc. i Warc.
Dobitnici nagrada biće poznati 14. marta.