Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Poznajete generaciju Z i aplikaciju o kojoj svi govore?

Na vrhuncu uspeha najpopularnijih aplikacija za društveno umrežavanje, Instagrama, Facebooka, Snapchata i YouTube-a, većina se dugo pitala, kada će stići ona sledeća THE aplikacija koja će osvojiti svet. Sada je poznato da generacija Z, ali i druge, koriste i zaklinju se u TikTok, koja se može postaviti rame uz rame sa svim ostalim aplikacijama na vrhu liste.

Dok uticajni milenijalci već počinju da zauzimaju odgovorna mesta u političkom i društvenom životu, svoj prostor u svetu našla je i nova generacija, nazvana Z. Radi se o mladim ljudima, rođenim između 1995. i 2010., koji su rođeni u tehnologiji, jer su se praktično rodili u pametnim telefonima, tabletima i plazmama. U učenju su vrlo samostalni, njihovi učitelji su jutjuberi, imaju veoma lošu koncentraciju, u proseku osam sekundi, a izgledu daju prednost u odnosu na reč. Udubljuju se u multitasking i obećavajući su preduzetnici koji su već sada samostalni i zahtevni potrošači.

I upravo generacija Z je „kriva“ za uspeh trenutno najbrže rastuće aplikacije TikTok, koja je osvojila svet i polako osvaja i Sloveniju. Radi se o novoj besplatnoj aplikaciji, koja se zasniva na deljenju video sadržaja koji su danas konstanta i predstavljaju potpuno uobičajen način komunikacije među tinejdžerima. Razlog za popularnost i raširenost te aplikacije nalazi se u njenoj funkcionalnosti. Oni, koji su razvijali aplikaciju, napravili su nekoliko koraka da bi se udaljili od konkurencije, jer su uz uobičajene filtere, stikere i efekte, kojima korisnici mogu da opremaju svoje video zapise. TikTok aplikacijom možete video da snimite sami, u duetu ili da objedinite više video snimaka u jedan. Sadržaj koji pratite možete naravno da lajkujete, komentarišete i delite ili možete da snimite svoj odgovor na isti i da to prikažete uz video, slično kao i na drugim srodnim mrežama.

O TikToku i generaciji Z na ovogodišnjoj 21. konferenciji medijskih trendova – SEMPL-u, koja će se održati 28. i 29. novembra u Portorožu, govoriće i Mejra Đenoveze (Maira Genovese), upravljač mišljenja, izvršna direktorica i preduzetnica sa više od 16 godina iskustva u oblasti prodaje globalnih robnih marki i rada sa globalnim influenserima.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!