today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Poziv na PITCH2!

Agencija DNA Communications i Srpska asocijacija menadžera (SAM) drugu godinu za redom raspisuju konkurs „We Got You in a Pitch“, koji će biti otvoren do 16. decembra, a namenjen je kompanijama u Srbiji koje žele da unaprede svoj korporativni brend.

Cilj konkursa je podizanje svesti domaće javnosti o važnosti promocije kompanije ili organizacije kao poželjnog poslodavca, kroz njegove korporativne vrednosti, kulturu i klimu, odnosno podizanje svesti o „Employer Branding-u“. Pravo učešća imaju sve kompanije i organizacije u Srbiji, a kompanija koja bude najadekvatnije odgovorila na uslove konkursa (dna.rs/pitch), dobiće potpuno besplatnu Employer Branding korporativnu kampanju.

„U svetu marketinga, obično kompanije raspisuju pitch za marketinške agencije, a ovim konkursom želeli smo da zamenimo uloge i motivišemo kompanije da više misle o tome kako se predstavljaju. Novim konkursom želimo da podstaknemo trend stvaranja bolje radne atmosfere u kompanijama i da ih podsetimo da je slika brenda jedne kompanije prevashodno slika njenih zaposlenih“, rekao je direktor agencije DNA Communications Dejan Ranđić.

Izvršna direktorka SAM Jelena Bulatović, rekla je da se kroz SAM aktivnosti posebno promovišu one kompanije koje su dobri poslodavci i koji daju primer drugima šta to znači biti dobar poslodavac u svakodnevnoj praksi u Srbiji. „Employer branding je vrlo značajan i za same kompanije i za privredu u celini, stoga su SAM i DNA pokrenuli ovu inicijativu o podizanju nivoa korporativnih komunikacija u zemlji, u želji da olakšamo kompanijama prepoznatljivost i doprinesemo njihovoj atraktivnosti ne samo kod postojećih zaposlenih, već i ka mladima koji tek traže zaposlenje“, dodala je Bulatović.

Stručni žiri će doneti odluku o pobedniku na osnovu: načina predstavljanja korporativnih vrednosti brenda i željene pozicioniranosti employer brenda, stepena usaglašenosti internih i eksternih korporativnih brend vrednosti, načina sektorske organizacije pri realizaciji employer brend aktivnosti, ciljeva i efekta željene employer brending kampanje, stepena izazova i slobode koju agencija ima u realizaciji predložene kampanje.

Pobednik ovogodišnjeg konkursa biće proglašen 23. decembra, 2016. godine. Više informacija nalazi se na web adresi dna.rs/pitch.

Prošlogodišnji pobednik konkursa „We Got You in a Pitch“ je Societe Generale banka Srbija, za koju je kreirana employer branding strategija, koja je već krenula sa realizacijom.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!