Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Poverenje oglašivača u agencije u padu!

SVET – Poverenje između oglašivača i agencija u padu je u proteklih 12 meseci. Samo 10% oglašivača ocenjuje poverenje prema svojim agencijama kao „visoko“ ili „vrlo visoko“, pokazalo je najnovije istraživanje Global Media Transparency Survey.

Global Media Transparency Survey kompanije ID Comms, sledi prethodnu anketu koja je sprovedena na vrhuncu istrage o medijskim rabatima a koju je pokrenulo Udruženje nacionalnih oglašivača Amerike (ANA).

Od tada je broj klijenata koji ocenjuju poverenje u agencije nisko pao sa 29% na 40%, dok je broj onih koji smatraju da je „osrednje“ pao za 12%.

Četiri najčešće pominjana problema među oglašivačima su: kako agencija upravlja rabatima, kako agencija zarađuje novac, kako agencija trguje s medijskim dobavljačima i kako agencija koristi grupne ponude za zakup.

Više informacija pronađite OVDE.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!