Poverenje je retko i treba ga čuvati kao suvo zlato!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Jankom Pavlovićem, kreativnim direktorom agencije Havas Adriatic.

„Uzroke nepoverenja u struku kod nas treba tražiti u periodu od pre petnaest ili dvadeset godina. Agencija je bilo manje, klijenti su znali manje, a i agencije su znale manje, a prodavale su se kao apsolutni eksperti i rainmakeri. U međuvremenu su klijenti dosta toga naučili, porastao je broj agencija, fama je popustila. Udar krize i manji budžeti, pritom su istisnuli dobar deo talenata iz struke i stvorila se kriza kadrova. Sada imamo gotovo dijametralno suprotnu situaciju. Klijenti uglavnom misle da znaju sve i da im niko ne treba (što je daleko od istine i srećom nisu svi takvi), a agencije muku muče da dokažu svoju ekpertizu i pristaju na sve i svašta u odnosu sa klijentima. To nije klima u kojoj poverenje buja. Zato kad god se desi, treba ga čuvati kao suvo zlato.“


Oceni tekst

4,00 od 5
Loading...

Komentari