today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Poverenje je retko i treba ga čuvati kao suvo zlato!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Jankom Pavlovićem, kreativnim direktorom agencije Havas Adriatic.

„Uzroke nepoverenja u struku kod nas treba tražiti u periodu od pre petnaest ili dvadeset godina. Agencija je bilo manje, klijenti su znali manje, a i agencije su znale manje, a prodavale su se kao apsolutni eksperti i rainmakeri. U međuvremenu su klijenti dosta toga naučili, porastao je broj agencija, fama je popustila. Udar krize i manji budžeti, pritom su istisnuli dobar deo talenata iz struke i stvorila se kriza kadrova. Sada imamo gotovo dijametralno suprotnu situaciju. Klijenti uglavnom misle da znaju sve i da im niko ne treba (što je daleko od istine i srećom nisu svi takvi), a agencije muku muče da dokažu svoju ekpertizu i pristaju na sve i svašta u odnosu sa klijentima. To nije klima u kojoj poverenje buja. Zato kad god se desi, treba ga čuvati kao suvo zlato.“

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!