Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Poverenje je retko i treba ga čuvati kao suvo zlato!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Jankom Pavlovićem, kreativnim direktorom agencije Havas Adriatic.

„Uzroke nepoverenja u struku kod nas treba tražiti u periodu od pre petnaest ili dvadeset godina. Agencija je bilo manje, klijenti su znali manje, a i agencije su znale manje, a prodavale su se kao apsolutni eksperti i rainmakeri. U međuvremenu su klijenti dosta toga naučili, porastao je broj agencija, fama je popustila. Udar krize i manji budžeti, pritom su istisnuli dobar deo talenata iz struke i stvorila se kriza kadrova. Sada imamo gotovo dijametralno suprotnu situaciju. Klijenti uglavnom misle da znaju sve i da im niko ne treba (što je daleko od istine i srećom nisu svi takvi), a agencije muku muče da dokažu svoju ekpertizu i pristaju na sve i svašta u odnosu sa klijentima. To nije klima u kojoj poverenje buja. Zato kad god se desi, treba ga čuvati kao suvo zlato.“

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!