Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Poverenje između agencije i klijenta ključno za uspeh!

Za uspešan odnos između agencije i klijenta poverenje je ključna reč. Međutim, kvalitetan i plodonosan odnos, zasnovan na međusobnom poverenju između klijenta i agencije, nije moguće izgraditi za kratko vreme, slažu se stručnjaci.

Koliko je bitan partnerski odnos između kompanija i agencija i na koji način ga izgraditi ključna je tema ovogodišnjeg, trećeg po redu, regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2017, koji će se održati 1. i 2. marta hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

U skladu sa glavnom temom foruma, poseban segment IZAZOV-a 2017 biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: HEINEKEN Srbija, Mercator S, Vip Mobile, Eurobank, Carnex, IKEA Srbija, AVON, Sberbank, Delhaize Serbia, Vojvođanska banka, Lufthansa Srbija, Coca-Cola HBC Srbija, Ušće Shopping Center, Atlantic Grupa – Grand kafa i mnogi drugi.

Stavove o tome koliko je važna kvalitetna saradnja između klijenata i agencija, i zašto je za poslovni uspeh bitan iskren partnerski odnos istakli su komunikacijski stručnjaci iz kompanija i agencija koje posluju u Srbiji.

„Saradnja sa agencijama je značajna koliko i sa internim timom, kolegama. Razumevanje ciljeva, dodatna kreativnost i napori neophodni za ostvarivanje ciljeva uz raspoložive resurse važniji su nego ikada. Bez izuzetnih napora i građenja poverenja, to ne bilo moguće. Ovaj tandem mora da igra zajedno“, rekao je Darko Bogojević, Communications and Philanthropies Lead za Srbiju i Crnu Goru u kompaniji Microsoft.

Željka Ćirić Jakovljević, Head of Marketing and Corporate Communication Division u Eurobanci, rekla je da je dvosmerna komunikacija između klijenta i agencije najvažnija i suštinski osnova za saradnju. „Važno je da obe strane budu iskrene i jasne kada su u pitanju očekivanja. Saradnja klijenata i agencije trebalo bi da je zasnovana na poverenju i važno je da obe strane budu svesne da rade zajedno zarad ostvarivanja istog cilja.“

Ivan Živković, Managing&Creative Director u agenciji Pioiniri Communications, naveo je da je danas previše nepoznatih prepreka i izazova da bismo pobeđivali sami, kao i da smo potrebni jedni drugima, više nego ikada. „Zato mi u našoj agenciji nemamo klijente. Radimo sa kompanijama koje su nam prvo partneri i između nas postoji uzajamno poštovanje i prepoznavanje. Trudimo se da budemo deo njihovog tima i oni našeg, pa pored razmene znanja, informacija i ideja, delimo i zajedničke strepnje, često oduševljenje istom idejom i veru u ono što timski radimo. Ne znam kako izgleda saradnja bez svega toga, ali sumnjam da može biti uspešna.“

Marina Grihović, direktor agencije Headline i suosnivač digitalne agencije D-kit, ističe da odnos koji se zasniva na poverenju donosi najbolje rezultale u komunikacijama. „Ukoliko postoji razmena informacija, iskenost i spremnost da se dele i dobre i loše vesti, i klijent i agencija imaju šansu da ispune zadate ciljeve. Veoma je važno da sa druge strane imamo prijatelje u poslu.“

“Zanimljivo je da upravo konkurencija sa kojom se mi, naši klijenti i njihovi brendovi suočavamo svakodnevno čini da naša saradnja bude kvalitetnija i intenzivnija. Upućeni smo da zajedničkim naporima prevazilazimo izazove i ograničenja. I paradoksalno, rezultat dobre saradnje rezultira još intenzivnijom tržišnom utakmicom. To za posledicu ima da svi živimo bolje, konzumiramo kvalitetnije proizvode i usluge i vremenom postajemo kompetentniji. U tom slučaju možemo da kažemo da smo uspeli“, dodala je Nataša Filipović, Managing Director u agenciji Ovation BBDO.

U agenciji MASMI Beograd navode da kao i u svim odnosima koje gaje i neguju, komunikacija i saradnja imaju ključnu ulogu i predstavljaju osnovu produktivnog odnosa klijenta i agencije. „Dvosmerna, redovna, iskrena i otvorena komunikacija i saradnja omogućuju ne samo formulisanje pravih ciljeva projekata, već i veću transparentnost procesa i bolje razumevanje oko finalnih rezultata rada. Brojna istraživanja pokazuju da se i klijenti i agencije slažu da je poverenje ključno za uspešnu saradnju. Građenje međusobnog poverenja, pa tako i odnosa koji je održiv i koji obema stranama donosi vrednost, počiva upravo na dobroj komunikaciji i saradnji“, rekla je Olivera Despotović Cvetković iz agencije MASMI Beograd.

Više informacija o forumu i programu pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!