Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Marijom Matić, Data & Communications direktorkom agencije Direct Media United Solutions.
„Poverenje je za mene osnov svakog dobrog poslovnog ili privatnog odnosa i komunikacije. Podrazumeva međusobno uvažavanje, poštovanje i iskrenost. Bez toga nema ni građenja timova, ni uspešnih kompanija niti uspešnih kampanja. To je, pre svega, jedan dugotrajan proces. I mislim da je najveći problem struke čvrsto istrajavanje u odluci o stvaranju odnosa poverenja svih strana i agencija i oglašivača i medija. Za poverenje su potrebni, pre svega, etički postulati i zato je za sve nas, u današnje vreme puno različitih iskušenja, veliki izazov i veliki uspeh upravo ostvariti poverenje u bilo kom segmentu. Ali što je najvažnije, poverenje i dalje postoji i u našoj industriji i u našim životima. Zahvaljujući ljudima koji su odlučili da poverenje bude njihova vrednost u radu.“