Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Poverenje i dalje postoji – i u našoj industriji i u našim životima!

Povodom projekta #AgencyReport19, koji već drugu godinu za redom sprovodi portal Marketing mreža, pitali smo predstavnike agencija – šta za njih znači poverenje i da li danas možemo imati poverenje u agencije, klijente, medije i struku u celini. Tim povodom razgovarali smo sa Marijom Matić, Data & Communications direktorkom agencije Direct Media United Solutions.

„Poverenje je za mene osnov svakog dobrog poslovnog ili privatnog odnosa i komunikacije. Podrazumeva međusobno uvažavanje, poštovanje i iskrenost. Bez toga nema ni građenja timova, ni uspešnih kompanija niti uspešnih kampanja. To je, pre svega, jedan dugotrajan proces. I mislim da je najveći problem struke čvrsto istrajavanje u odluci o stvaranju odnosa poverenja svih strana i agencija i oglašivača i medija. Za poverenje su potrebni, pre svega, etički postulati i zato je za sve nas, u današnje vreme puno različitih iskušenja, veliki izazov i veliki uspeh upravo ostvariti poverenje u bilo kom segmentu. Ali što je najvažnije, poverenje i dalje postoji i u našoj industriji i u našim životima. Zahvaljujući ljudima koji su odlučili da poverenje bude njihova vrednost u radu.“

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!