today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Povedi prijatelja na SEMPL i uštedi na kotizaciji!

REGION – SEMPL, regionalna konferencija komunikacijskih trendova nastavlja sa akcijama. Iskoristite akciju „Povedi prijatelja“ i na ovogodišnje, 16. po redu izdanje SEMPL konferencije povedite prijatelja koji posećuje ovaj stručni događaj po prvi put, i ostvarite popust od 100 EUR na svoju kotizaciju, a prijatelju omogućite da prisustvuje SEMPL-u za samo 190 EUR.
Osim ove akcije, SEMPL je pripremio još nekoliko povoljnosti za sve zainteresovane za učešće. Sva pravna lica i aplikacije za učećše koje podnosi jedna kompanija ostvaruju popust na grupne kotizacije (4+1 besplatna), dok će studenti i ove godine biti u prilici da kotizacije nabave po specijalnim promo cenama od 100 EUR. Ove, kao i druge mogućnosti za povoljnije prisustvo na ovogodišnjem SEMPL-u pogledajte na stranici za registraciju: http://www.sempl.si/en/attend/prices
U Grand hotelu Bernardin u Portorožu, 27. i 28. novembra 2014, oko dvadeset međunarodnih i regionalnih stručnjaka će u okviru 16. SEMPL konferencije razmatrati aktuelne medijske trendove i pojave, od najnovijih trendova u digitalnim marketinškim komunikacijama i medijima, storytellinga i upravljanja podacima u digitalnom svetu do marketinga od usta do usta putem društvenih mreža.
Najtraženiji predavač iz oblasti trendova u marketingu, Daniel Levine, objasniće kako aktuelne promene u društvu iskoristiti na inovativan način, emotivno vezati potrošače za brend i povećati prodaju, a ovogodišnjii učesnici SEMPL konferencije imaće priliku da čuju i Natašu Mohorč Kejžar, direktorku marketinško-istraživačkog preduzeća Ipsos Slovenija koja će govoriti o tome ko je u stvari milenijumska generacija i kako do nje doći, Niall Horgana, vođu ključnih stranaka za region EMEA u Twitteru, koji će im objasniti kako da efikasno reaguju na aktuelne događaje i u što većoj meri iskoriste marketing u trenutku, i mnoge druge.

Kompletan program ovogodišnje SEMPL konferencije možete pogledati ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!