Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Povedi prijatelja na SEMPL i uštedi na kotizaciji!

REGION – SEMPL, regionalna konferencija komunikacijskih trendova nastavlja sa akcijama. Iskoristite akciju „Povedi prijatelja“ i na ovogodišnje, 16. po redu izdanje SEMPL konferencije povedite prijatelja koji posećuje ovaj stručni događaj po prvi put, i ostvarite popust od 100 EUR na svoju kotizaciju, a prijatelju omogućite da prisustvuje SEMPL-u za samo 190 EUR.
Osim ove akcije, SEMPL je pripremio još nekoliko povoljnosti za sve zainteresovane za učešće. Sva pravna lica i aplikacije za učećše koje podnosi jedna kompanija ostvaruju popust na grupne kotizacije (4+1 besplatna), dok će studenti i ove godine biti u prilici da kotizacije nabave po specijalnim promo cenama od 100 EUR. Ove, kao i druge mogućnosti za povoljnije prisustvo na ovogodišnjem SEMPL-u pogledajte na stranici za registraciju: http://www.sempl.si/en/attend/prices
U Grand hotelu Bernardin u Portorožu, 27. i 28. novembra 2014, oko dvadeset međunarodnih i regionalnih stručnjaka će u okviru 16. SEMPL konferencije razmatrati aktuelne medijske trendove i pojave, od najnovijih trendova u digitalnim marketinškim komunikacijama i medijima, storytellinga i upravljanja podacima u digitalnom svetu do marketinga od usta do usta putem društvenih mreža.
Najtraženiji predavač iz oblasti trendova u marketingu, Daniel Levine, objasniće kako aktuelne promene u društvu iskoristiti na inovativan način, emotivno vezati potrošače za brend i povećati prodaju, a ovogodišnjii učesnici SEMPL konferencije imaće priliku da čuju i Natašu Mohorč Kejžar, direktorku marketinško-istraživačkog preduzeća Ipsos Slovenija koja će govoriti o tome ko je u stvari milenijumska generacija i kako do nje doći, Niall Horgana, vođu ključnih stranaka za region EMEA u Twitteru, koji će im objasniti kako da efikasno reaguju na aktuelne događaje i u što većoj meri iskoriste marketing u trenutku, i mnoge druge.

Kompletan program ovogodišnje SEMPL konferencije možete pogledati ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!