SVET – WPP ogranak za medijske investicije danas je objavio predviđanja da će uprkos usporavanju u odnosu na procente koje su ranije objavili za 2016. godinu, ukupna marketing potrošnja naredne godine prevazići vrednost od jedan bilion dolara, od čega će novac utrošen na plaćene medije iznositi više od polovine tog iznosa.
Predviđa se da će ukupna medijska potrošnja naredne godine dostići 552 milijarde dolara, što čini 4,3 odsto povećanje u odnosu na ovu godinu, pri čemu će najznačajniji doprinos ovom rastu dolaziti iz APAC regiona.
Ipak, usporavanje rasta u Kini i Brazilu ove godine navelo je GroupM da umanji svoju raniju procenu rasta za 2016. godinu na 4,0 odsto sa ranijih 4,5 odsto (procena neto novih investicija je umanjena sa 22 milijarde USD na 20.5 milijardi).
Ove procene GroupM je objavila u svom polugodišnjem izveštaju „This Year, Next Year“ u kojem daje predviđanja za medije i marketing na globalnom nivou. Ove nalaze analizira direktor za budućnost GroupM Adam Smith, na osnovu podataka dostavljenih od WPP-ovih izvora širom sveta.
Više informacija pročitajte OVDE.